allnews-epirus

ΑΕΡ/ΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ:ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΝΤΟΠΙΩΝ, ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ...


"Πρέπει εδώ και τώρα να αναλάβουν όλοι τις ευθύνες και να δοθεί μόνιμη λύση για το αεροδρόμιο Ιωαννίνων, που  όταν θα τελειώσει η Ιόνια οδός και η Πατρών- Αθηνών, δεν θα έχει πελάτες και σε λίγο καιρό θα καταργηθεί η πτήση των Αθηνών, όπως το ίδιο συνέβη με τη γραμμή  Ιωάννινα- Θεσσαλονίκη.  Εγώ συνεχίζω με το Δήμαρχο Ιωαννίνων και την Ένωση Ξενοδόχων  να έχουμε επαφή σε όλα τα μέτωπα, αλλά βλέπουμε «τι’ χες Γιάννη, τι’ χα πάντα".
(Απόσπασμα απο την σημερινή συνέντευξη του Περιφερειάρχη Α. Καχριμάνη, για το αεροδρόμιο Ιωαννίνων, με αφορμή το πρόβλημα των καυσίμων).
-Στην επίσκεψη του προέδρου της ΝΔ στα Γιάννινα, ο τέως βουλευτής Αντώνης Φούσας, παρουσία πολλών Γιαννιωτών πάλι για το αεροδρόμιο, είπε σχεδόν τα ίδια, προκαλώντας αντιδράσεις από όσους τον άκουσαν.
 Άλλωστε δεν είναι οι μόνοι...Πολλοί θεωρούν, -ακόμη και κάποια τοπικά δημοσιεύματα το αναφέρουν-, οτι η Ιόνια Οδός θα....καταργήσει τις πτήσεις Ιωαννίνων - Αθηνών!!! Άλλωστε η σύγκριση με την πτήση της Θεσ/νικης είναι ατυχής, γιατί οι πληρότητες ήταν μικρές και καμιά σύγκριση δεν μπορεί να γίνει με αυτές της Αθήνας. Και είναι πολλοί και σημαντικοί οι λόγοι, που οι αεροπορικές πτήσεις θα συνεχίσουν να έχουν υψηλή ζήτηση...
-Αλλά το θέμα μας είναι μόνο οι σημερινές πτήσεις και ζητώντας τον εκσυγχρονισμό του αεροδρομίου το κάνουμε γι αυτό τον λόγο? Δεν έχουν ακόμη αντιληφθεί, ότι ανοίγονται πλέον ΝΕΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ και σε διεθνείς πτήσεις και μάλιστα για 12 μήνες το χρόνο και όχι 4-5 όπως στα θερινά αεροδρόμια? Πότε θα το αντιληφθούν επιτέλους αυτό? 
=Όμως όλοι αυτοί, αν ζητούσαν στοιχεία απο την Agean για τις πτήσεις των Ιωαννίνων, στο τελευταίο χρονικό διάστημα μετά την λειτουργία της Ολυμπίας Οδού και των νέων τμημάτων της Ιόνιας Οδού, θα πληροφορούνταν οτι, όχι μόνο δεν παρατηρήθηκε η παραμικρή επιβατική πτήση, αλλά αντίθετα καταγράφηκε αύξηση της επιβατικής κίνησης, κάτι που ανάγκασε την Aegean να αυξήσει τις πτήσεις, με μεγαλύτερα αεροσκάφη Airbus-320. Eπίσης σε υψηλότερα επίπεδα απο πέρισυ είναι οι κρατήσεις για όλους τους επόμενους μήνες, και η Aegean επίσης θα χρησιμοποιήσει μεγαλύτερα αεροπλάνα για την κάλυψη της επιβατικής κίνησης. Πόσο μάλλον αν υπάρξει και μια μείωση στις τιμές των εισιτηρίων...
-Αλλά τα ίδια στοιχεία είναι και για τις πτήσεις Θεσσαλονίκης- Αθήνας και αντίστροφα, που οι οδηγοί, -όπως και στην διαδρομή των Ιωαννίνων-, με το νέο αυτοκινητόδρομο, χρειάζονται μόνο 4,30 ώρες ταξιδιού, όσο δηλ. και των Ιωαννίνων.  
Αυτά σαν απάντηση σε όσους συνεχίζουν να βλέπουν τα αεροπορικά ταξίδια με οπτικές της δεκαετίας του ΄50 και΄60 και "πιπιλίζουν την ίδια καραμέλα", αδιαφορώντας οτι προκαλούν ζημιά στην κοινή προσπάθεια για το μοναδικό αεροδρόμιο της Ηπείρου (του Ακτίου ανήκει στην Αιτωλ/νία).
-Επίσης κάποιοι συνεχίζουν να επικαλούνται...διεθνοποίηση του αεροδρομίου Ιωαννίνων, όταν αυτό ισχύει εδώ και 4 χρόνια περίπου και το αεροδρόμιο Ιωαννίνων, είναι επίσημα χαρακτηρισμένο "ΔΙΕΘΝΕΣ".
-Θα πρέπει λοιπόν, κυρίως τα δημόσια πρόσωπα να είναι προσεκτικά στα όσα δηλώνουν για το αεροδρόμιο Ιωαννίνων, πόσο μάλλον όταν δεν είναι άμοιροι ευθυνών για τα δεινά που συμβαίνουν σε βάρος του και να αρθρώνουν κοινές, σωστές και πραγματικές θέσεις, αν θέλουν να προσφέρουν θετικές υπηρεσίες στην περιοχή. Σε αντίθετη ας συνεχίσουν την γνωστή εδώ και χρόνια αδιαφορία τους...Είναι προτιμότερο...
-Και κάτι άλλο...Μπορεί ο μεγαλοξενοδόχος της Πρέβεζας και αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού  κ. Ιωάννου να ενδιάφέρεται για την Πρέβεζα και κάλυψη των συμφερόντων δικών του ή της περιοχής του (και καλά κάνει...), αλλά είναι λάθος η επιλογή του για κάλυψη των συμφερόντων της υπόλοιπης Ηπείρου, γιατί μέχρι τώρα κανένα "δείγμα γραφής του" δεν έχουμε προς αυτή την κατεύθυνση...

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ

Σε ότι αφορά το πρόβλημα των καυσίμων στο αεροδρόμιο, ελπίζουμε οτι θα βρεθεί λύση, γιατί είναι απλή και γρήγορη. Σε αντίθετη περίπτωση, μπορεί να ακυρωθεί η πρώτη πτήση τσάρτερ απο την Δανία, αλλά να είναι σίγουροι κάποιοι αρμόδιοι εδώ και στην Αθήνα, οτι ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, γιατί οι ύπουλες τακτικές κάποιων συμφερόντων, οι περίεργες βλέψεις κάποιων άλλων, η ατολμία Βουλευτών και τοπικών Αρχών κ.λ.π. δεν θα μείνουν πλέον αναπάντητες. Όλα έχουν ένα όριο...

Πάντως απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου για το πρόβλημα που έχει παρουσιαστεί με τον ανεφοδιασμό των αεροσκαφών με καύσιμα στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων, ο Περιφερειάρχης Α. Καχριμάνης, δήλωσε σήμερα , ότι η απαξίωσή του είναι διαχρονική από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.   "Σε κάποια στιγμή- είπε- που η εταιρεία Apollo  απευθύνθηκε στον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Στρ. Ιωάννου, όπως και στο Δήμο Ιωαννιτών, την Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων και σε άλλους,  ότι θέλει να κάνει δρομολόγια από Σκανδιναβία και ότι θα νοικιάσει αεροπλάνα από τη Δανία, απευθυνθήκαμε τοπικά και μας είπαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και μάλιστα μας έχει δοθεί έγγραφο ότι μπορούν να δέχονται αεροπλάνα οποτεδήποτε. Στη συνέχεια η εταιρεία Apollo έκλεισε συμφωνίες για να μεταφέρει επιβάτες στα Γιάννενα. Μάλιστα, σε μια τελευταία συνάντηση μαζί μου, μας είπαν ότι τώρα θα φέρουν τουρίστες για Πάργα- Σύβοτα μέχρι Άγιους Σαράντα, και προσεχώς θα φέρουν κόσμο για τα ορεινά. Μάλιστα, για εκεί ετοιμάζουμε μια ειδική δουλειά με τους περιπατητικούς δρόμους και τα μονοπάτια". 
Εξηγώντας την εμπλοκή που υπάρχει σήμερα, είπε ότι ξαφνικά η Πολιτική Αεροπορία έλυσε τη σύμβαση με την εταιρία που εφοδίαζε με καύσιμα τα αεροσκάφη στο Αεροδρόμιο Ιωαννίνων.
"Άρχισε - συνέχισε- μια συζήτηση και πολλές συσκέψεις και με βουλευτές, αλλά και το  Δήμο Ιωαννιτών, την Ένωση Ξενοδόχων και εμάς με το κέντρο ώστε να λυθεί το θέμα. Ο διοικητής της Πολιτικής Αεροπορίας μας είπε ότι δεν θέλει νέα εγγυητική (ύψους 730.000 ευρώ), αρκεί να βρεθεί κάποιος που θα έχει μεταφερόμενη μονάδα, να δίνει τα καύσιμα 8,5 τόνους που θέλουν αυτή τη στιγμή την εβδομάδα και 180 τόνους για όλη την σεζόν. Βλέπω όμως μια τεράστια σπουδή να κλείσει η σύμβαση της εταιρείας που είχε την υποχρέωση να δίνει καύσιμα και μας προτρέπουν αυτό να γίνεται είτε στο Άκτιο, είτε στα Σκόπια, είτε στα Τίρανα κλπ. Αυτό δείχνει απαξίωση. Πρέπει εδώ και τώρα να βρεθεί λύση τι θα γίνει με το αεροδρόμιο. Δεν μπορεί να συνεχίσει έτσι η κατάσταση. 

Το All News Epirus, παρακολουθεί απο κοντά το όλο θέμα και όταν χρειαστεί, - που θα χρειαστεί-, θα επανέλθυμε 

1 Σχόλια

  1. Πολύ σωστή η παραπάνω αναφορά σας, αλλά τα στρατηγικά σχέδια της παγκόσμιας υπερεξουσίας δηλαδή των Ολιγαρχών, είναι ο συγκεντρωτισμός σε λίγα χέρια της διαχείρισης του οποιοδήποτε παραγόμενου πλούτου.Όσο οι από κάτω και η προς αφανισμό μεσαία τάξη δεν αντιδρά και δεχόμαστε τα πάντα, όλα μπορούν να συμβούν. Ότι θελήσουν μπορούν να το πάρουν και όχι μόνο το αεροδρόμιο που είναι εύκολη υπόθεση για αυτούς.Ακόμα και το πανεπιστήμιο αν θελήσουν, σε μερικά χρόνια χρόνια μπορούν να το πάρουν, γιατί όσο περισσότερο μειώνεται η παιδεία και η γνώση, τόσο καλύτερα για την άρχουσα καπιταλιστική ελίτ.Ας αυτο-οργανωθούμε επιτέλους κάποτε και εμείς οι από κάτω να διεκδικήσουμε αυτά που μας ανήκουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Νεότερη Παλαιότερη