ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Dropdown Menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Κυριακή, 4 Ιουνίου 2017

ΚΛΕΙΣΤΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ Η ΛΕΩΦΟΡΟΣ Σ. ΝΙΑΡΧΟΥ? ΜΑΛΛΟΝ ΥΠΕΡΒΟΛΗ...
by allnews EPIRUS - 0


Ένας κλειστός αυτοκινητόδρομος (όμοιος της Εγνατίας ή της Ιόνιας) μέσα σε μια πόλη, αναμφίβολα αποτελεί υπερβολή και υποβάθμιση μιας περιοχής που βρίσκεται σε συνεχή ανάπτυξη με επιχειρήσεις και κατοικίες. 
Ο λόγος για την Λεωφόρο Σταύρου Νιάρχου, που συνδέει τα Γιάννινα με την Πανεπιστημιούπολη και το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο. Ένας δρόμος καρμανιόλα σήμερα με πολλά τροχαία που επειγόντως χρειάζεται σοβαρές παρεμβάσεις. Η Περιφέρεια εκπόνησε μια μελέτη, αλλά από την πρώτη στιγμή προκάλεσε έντονες αντιδράσεις. Κι αυτό γιατί προβλέπει δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση συν ΛΕΑ, ποδηλατόδρομο και νησίδα στο κέντρο. Κι ως εδώ καμιά αντίδραση. Αλλά δεξιά και αριστερά μπαίνουν επίσης τσιμεντένιες « μπάρες» που μόνο σε κλειστούς αυτοκινητόδρομους συναντάς, αποκλείοντας δεκάδες επιχειρήσεις και σπίτια από το να έχουν σε συγκεκριμένα σημεία πρόσβαση στη Σ. Νιάρχου. 
Στα θετικά είναι ο ανισόπεδος κόμβος που έχει σχεδιασθεί στον κόμβο προς ΤΕΙ –Παν/μιο και Περιφερειακό. Ισόπεδοι κόμβοι προβλέπονται στον κόμβο του παν/κου Νοσοκομείου και στην εθνική οδό προς Αθήνα  και Δουρούτη, στο στρατόπεδο Βελισσαρίου.
Οι επιχειρηματίες και οι κάτοικοι πέριξ της λεωφόρου Σ. Νιάρχου, δεν διαφωνούν στο να έχει ο δρόμος τις δύο λωρίδες συν μια ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, καθώς και διαχωριστική νησίδα, αλλά θεωρούν εξαιρετικά υπερβολικό και άχρηστο να έχει ο δρόμος και πλάγιες τσιμεντένιες μπάρες που να εμποδίζουν τις προσβάσεις στην Σ. Νιάρχου, σε συγκεκριμένα σημεία (όπου μπορούν να λειτουργούν σηματοδότες, χωρίς κανένα πρόβλημα). Άλλωστε διεθνώς είναι σπανιότατο φαινόμενο οι κλειστοί αυτοκινητόδρομοι μέσα σε πόλεις.
Περιμετρικά της Σ. Νιάρχου, λειτουργούν σήμερα περί τις 80 επιχειρήσεις (σούπερ μάρκετ, υπεραγορές, ζαχαροπλαστεία, καφετέριες, ταβέρνες, παιδότοποι, πρατήρια καυσίμων,  κ.λ.π. όπου απασχολούνται περί τους 1500 εργαζόμενοι. Δεκάδες είναι επίσης και οι κατοικίες, που συνεχώς αυξάνονται…
Όλοι αυτοί συνέταξαν υπόμνημα διαμαρτυρίας που το έστειλαν στην Περιφέρεια εκφράζοντας τις θέσεις τους, ενώ από αυτή την εβδομάδα ξεκινούν συναντήσεις με τις τοπικές Αρχές και τα αρμόδια υπουργεία, ενώ ανέθεσαν σε δικηγόρους να κάνουν προσφυγές στα  Δικαστήρια, αν δεν αλλάξει η μελέτη.
-Στο υπόμνημα τους προς την Περιφέρεια επιχειρηματίες και κάτοικοι της περιοχής επισημαίνουν:

ΘΥΕΛΛΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ
«Η μελέτη αυτή που επισήμως δεν έχει ακόμη παρουσιασθεί σε εμάς, ήδη προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων γεννώντας πολλά ερωτηματικά και αμφιβολίες για τον τρόπο εκπόνησής της.
Θεωρούμε ότι οι κλειστού τύπου αυτοκινητόδρομοι, είναι επιβλαβείς σε αστικές και περιαστικές περιοχές, ότι ευνοούν την εξάπλωση της πόλης και τη διάλυση του αστικού ιστού, δημιουργώντας την εντύπωση ότι μειώνουν τις αποστάσεις. Στην πραγματικότητα προκαλούν αύξηση του αριθμού και του μεγέθους των μετακινήσεων και σε τελική φάση τον  κυκλοφοριακό κορεσμό τους. Ο δε ποδηλατόδρομος που δεν συνδέεται με κανένα άλλο ποδηλατόδρομο, θεωρούμε ότι δεν θα λειτουργήσει καθώς είναι απλά ενσωματωμένος σε κλειστού τύπου αυτοκινητόδρομο ο οποίος είναι πολύ δύσκολα προσβάσιμος σε ποδήλατα αφού συνδέεται με τη Λεωφόρο Δωδώνης. Ο κλειστού τύπου αυτοκινητόδρομος θα έχει ως αποτέλεσμα να χαθεί η προσβασιμότητα προς τις επιχειρήσεις μας και τις κατοικίες…».

H ΠΡΟΤΑΣΗ
«Προτείνουμε την ομοιόμορφη διαπλάτυνση του δρόμου και και στις λωρίδες κυκλοφορίας, την κατασκευή 2 λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και λωρίδα έκτακτης ανάγκης, με διαχωριστική νησίδα στη μέση και ελεύθερη την έξοδο από την δεξιά πλευρά κάθε λωρίδας. Ακριβώς όπως έχει διαμορφωθεί δηλαδή η είσοδος της πόλης των Ιωαννίνων και έχει έτσι αυξηθεί σημαντικά η ασφάλεια και η κίνηση των οχημάτων , ενώ παράλληλα η κίνηση είναι πολύ πιο ομαλή και γρήγορη. Πρόκειται για ένα πολύ πετυχημένο έργο και όμοιο πρέπει να γίνει και σε εμάς.
Το προτεινόμενο έργο που θα κάνει την ζωή των πολιτών και την δική μας καλύτερη, τα οχήματα θα  κινούνται με την ίδια ασφάλεια ταχύτερα από σήμερα και δεν θα διακοπεί η οικονομική δραστηριότητα στην περιοχή.
Πιο συγκεκριμένα με τον τρόπο αυτό:
-Ωφελούνται οι κάτοικοι της περιοχής καθώς σε αντίθετη περίπτωση οι κάτοικοι της περιοχής θα αδυνατούν να προσεγγίσουν τα σπίτια υους με ευκολία.
-Ωφελούνται και δεν θα χάσουν την δουλειά τους υπάλληλοι που εργάζονται στις επιχειρήσεις της περιοχής.
-Ωφελείται και εξυπηρετείται το σύνολο των πολιτών που διέρχεται από αυτή με ασφάλεια…».
------------------------------
-Λύσεις υπάρχουν και σε συνεννόηση Περιφέρεια και κάτοικοι της περιοχής μπορούν εύκολα να βρεθούν, γιατί το έργο είναι πολύ σημαντικό και τυχόν προσφυγές σε Δικαστήρια θα προκαλέσουν πολύ μεγάλες καθυστερήσεις και όχι μόνο...

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΟΥΣΗΣ
« PREV
NEXT »

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου