allnews-epirus

ΣΚΛΗΡΗ "ΚΟΝΤΡΑ" ΔΗΜΟΥ-ΚΑΤΟΙΚΩΝ-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ Λ. ΝΙΑΡΧΟΥ - ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΛΥΣΗ...


Σκληρή «κόντρα» Δήμου Ιωαννιτών και κατοίκων της περιοχής από τη μια πλευρά με την Περιφέρεια Ηπείρου από την άλλη βρίσκεται σε εξέλιξη με αφορμή τα έργα που θα αρχίσουν στην εξαιρετικής σημασίας για την πόλη Λεωφόρο Νιάρχου που οδηγεί στο Πανεπιστήμιο και την Πανεπιστημιούπολη. Αιτία η μελέτη της Περιφέρειας που προβλέπει κλειστό αυτοκινητόδρομο, ενώ η άλλη πλευρά διαφωνεί με το «κλειστός» που αποκλείει επιχειρήσεις και κατοικίες που υπάρχουν στην περιοχή.
Το πρόβλημα είναι ότι με καλή θέληση, μπορούν να βρεθούν λύσεις, χωρίς να επηρεαστεί ο δρόμος που σωστά χαράχθηκε με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, διαχωριστική νησίδα, ΛΕΑ, ποδηλατόδρομο και πρόβλεψη χώρου για τραμ στο μέλλον. Αλλά, το κλείσιμο του δρόμου με μπάρες στα δύο άκρα του, είναι υπερβολικό αφού πρόκειται για δρόμο της πόλης και όχι για αυτοκινητόδρομο, όπως π.χ Εγνατία, Ιόνιος κ.λ.π. και αποκόπτει την περιοχή στα δύο.
Η λογική λοιπόν απαιτεί την άμεση εξεύρεση λύσεων και απομάκρυνση του πείσματος κι από τις δύο πλευρές, ώστε να αρχίσουν σύντομα τα έργα και να λυθεί επιτέλους το σοβαρό αυτό πρόβλημα. Κάθε αντίθετη κίνηση, οδηγεί στην καθυστέρηση και ενδεχόμενα στην ματαίωση του έργου, για τις οποίες υπεύθυνοι θα είναι όλοι οι εμπλεκόμενοι. Κι αυτό να γίνει πολύ σύντομη σε μια κοινή σύσκεψη όλων, με προτάσεις που θα συζητηθούν, ώστε να βρεθεί η καλύτερη λύση…

 Ανακοίνωση της Περιφέρειας για την Λεωφόρο Νιάρχου

Η Περιφέρεια Ηπείρου παρακολουθεί με μεγάλο ενδιαφέρον, αλλά με εξίσου μεγαλύτερη έκπληξη τα όσα τις τελευταίες ημέρες διαδραματίζονται για την επικείμενη δημοπράτηση του έργου της οδού Νιάρχου, η οποία εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση χιλιάδες επισκέπτες του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου,   φοιτητές του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, του ΤΕΙ Ηπείρου, κατοίκους και επαγγελματίες της ευρύτερης περιοχής.
Σε μεγάλα ζητήματα του τόπου  και ειδικά  για όσα είναι απόρροια  πολυετούς προεργασίας και  κοστίζουν  σημαντικά χρήματα στον Έλληνα φορολογούμενο, η Διοίκηση πρέπει να έχει συνέχεια και δεν προσφέρουν στην ανάπτυξη, στη βελτίωση της καθημερινότητας και της ποιότητας ζωής των κατοίκων,    οι εναλλαγές θέσεων από τις Αρχές, ανάλογα των πιέσεων που ασκούν ολιγομελείς ομάδες, των οποίων οι επιθυμίες είναι μεν σεβαστές, δεν συμβαδίζουν ωστόσο με το συμφέρον του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου. 
Η Περιφέρεια Ηπείρου, χωρίς να έχει πρόθεση να αντιδικήσει με κανέναν, οφείλει να επισημάνει ότι από την ανάθεση της οριστικής μελέτης για την οδό Νιάρχου από την Κρατική Περιφέρεια (1η Οκτωβρίου 2009) μέχρι σήμερα,  έχουν μεσολαβήσει οκτώ χρόνια. Στο διάστημα αυτό  έγιναν δημόσιες προσκλήσεις για κατάθεση απόψεων επί της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, συνεδρίασε και γνωμοδότησε ομόφωνα θετικά η Επιτροπή Περιβάλλοντος της Περιφέρειας Ηπείρου και εκδόθηκε από το Υπουργείο Περιβάλλοντος η έγκριση των Περιβαλλοντικών όρων.
Κατά συνέπεια  ουδείς νομιμοποιείται να επιρρίπτει ευθύνες στην Περιφέρεια για "μη ενημέρωση" τους  και για τις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν.   Ορισμένοι δε σήμερα προκειμένου να δικαιολογήσουν την απραξία και την αδιαφορία τους να καταθέσουν προτάσεις και να διατυπώσουν τις όποιες ενστάσεις τους στον κατάλληλο και προβλεπόμενο χρόνο, εμφανίζονται κατόπιν εορτής "επαναστάτες".
Στο στάδιο της εκπόνησης της μελέτης, η Περιφέρεια Ηπείρου συνεργαζόταν με τη Δημοτική Αρχή Ιωαννίνων, η οποία με έγγραφό της μάλιστα (31-05-2012) είχε ζητήσει την  ενσωμάτωση στη μελέτη και του κόμβου Δωδώνης- Βελισσαρίου, όπερ και έγινε, ενώ  πραγματοποιήθηκε και σύσκεψη   στο Γραφείο του Περιφερειάρχη με τη συμμετοχή του τότε Δημάρχου Φ. Φίλιου και του αρμόδιου Αντιδημάρχου Β. Μασσαλά, κατά την οποία εξετάστηκε η πορεία της μελέτης και έγινε συζήτηση για επιμέρους βελτιώσεις.
Πέραν αυτών η   Δημοτική Αρχή Ιωαννίνων, είχε τη δυνατότητα να καταθέσει προτάσεις και τις όποιες ενστάσεις της,  στο διάστημα της διαβούλευσης επί της ΜΠΕ. Παρότι δεν προβλεπόταν από τη διαδικασία διαβούλευσης της Μ.Π.Ε του έργου, ο Δήμος Ιωαννιτών (δια μέσω των Διευθύνσεων Τεχνικών Έργων και Πολεοδομικού Σχεδιασμού) προσκλήθηκε (με ημερομηνία 1-11-2012) από την Περιφέρεια και δια του Περιφερειακού Συμβουλίου, να εκφράσει γραπτές απόψεις. Ουδεμία απάντηση υπήρξε από τον Δήμο, αλλά ούτε και εκπροσωπήθηκε στη συνεδρίαση της Επιτροπής Περιβάλλοντος, η οποία  πραγματοποιήθηκε στις 3-12-2012 και ομόφωνα γνωμοδότησε θετικά επί της ΜΠΕ.  Επίσης καμία παρέμβαση ή αντίρρηση  δεν  είχε διατυπωθεί είτε από πολίτες που σήμερα διαμαρτύρονται, είτε ακόμη και από δημοτικούς συμβούλους που  τώρα εμφανίζονται "πολέμιοι" του έργου.
Επιπλέον στις 30 Απριλίου 2014 η Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφέρειας Ηπείρου εξέδωσε απόφαση απαγόρευσης έκδοσης οικοδομικών αδειών εντός της ζώνης διέλευσης του έργου για την εγκεκριμένη προμελέτη οδοποιίας. Η απόφαση, που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (Φύλλο 162/Τεύχος Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων και Πολεοδομικών Θεμάτων/22 Μαΐου 2014), κοινοποιήθηκε στο Δήμο Ιωαννιτών, συνοδευόμενη και από την γενική οριζοντογραφία του έργου.  
 Σημειώνουμε επίσης ότι η οριστική μελέτη εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ Ηπείρου, στις 6 Ιουνίου 2012, με προϋπολογισμό 868.261,92 ευρώ, με αρμόδιο υπάλληλο χειρισμού της πράξης, τον υπάλληλο της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Υπηρεσίας και νυν Αντιδήμαρχο Ιωαννίνων κ. Αθανάσιο Μανταλόβα, ο οποίος και είναι σε θέση να γνωρίζει σε μεγάλο βαθμό το ιστορικό της μελέτης.
Παρά ταύτα, σήμερα εκφράζονται απόψεις για το έργο που δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα και μάλιστα από πρόσωπα που υποστηρίζουν ότι δεν έχουν λάβει γνώση της μελέτης.
Για ενημέρωση των πολιτών και ιδίως όσων επιμένουν να δηλώνουν άγνοια οφείλουμε να κάνουμε γνωστά τα εξής:
Α. Ως προς το φυσικό αντικείμενο του έργου: Η οδός Νιάρχου είναι  τμήμα της Εθνικής Οδού Ιωάννινα - Δωδώνη και σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, ως εθνική οδός θα πρέπει να είναι απόλυτα αποκομμένη από τις παρακείμενες δραστηριότητες. Παρά ταύτα, σχεδιάστηκε ως Αστική οδός Ταχείας κυκλοφορίας (περιαστική οδός) με πλήρες δίκτυο ποδηλατοδρόμων και πεζοδρόμων με όλες τις προβλέψεις της νομοθεσίας  για  ΑμεΑ.
Η μελέτη προβλέπει εκτός του κύριου οδικού άξονα και "τοπικές οδούς" που θα είναι δύο λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, με επιπρόσθετο όφελος για τους ιδιοκτήτες ακινήτων και οικοπέδων ότι θα έχουν πρόσβαση χωρίς την ανάγκη νέων αδειών, τις οποίες σε διαφορετική περίπτωση θα υποχρεώνονταν να τις πληρώσουν οι ίδιοι. Συνολικά περιλαμβάνει έναν πλήρη ανισόπεδο κόμβο  σύνδεσης της οδού με την Περιφερειακή Οδό Ιωαννίνων και πέντε ισόπεδους κόμβους κυκλικής μορφής, ήτοι στη σύνδεση με την Ε.Ο. Ιωαννίνων- Άρτας, στη διασταύρωση με την οδό Καραϊσκάκη για την εξυπηρέτηση εγκαταστάσεων του Δήμου Ιωαννιτών, στην είσοδο προς Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο, στην είσοδο προς Πανεπιστήμιο, στην είσοδο του οικισμού της Πεδινής.
Εκτός από τους ισόπεδους κόμβους, ανά 200-300 μέτρα προβλέπονται είσοδοι- έξοδοι στις παράλληλες οδούς της λεωφόρου Νιάρχου, που θα εξυπηρετούν πλήρως τα καταστήματα και όλες τις ιδιοκτησίες. 

Β. Ως προς το διαδικαστικό μέρος:
 1. Η ανάθεση της οριστικής μελέτης έγινε από την Κρατική Περιφέρεια στις 1 Οκτωβρίου 2009 με συνολικό ποσό 705.904 ευρώ πλέον ΦΠΑ με αρχική χρηματοδότηση από Πρόγραμμα Δημοσίων Έργων. Στις 5 Ιουνίου 2012, η μελέτη "μεταφέρθηκε" στο ΕΣΠΑ.
2. Η προκαταρκτική περιβαλλοντική εκτίμηση και αξιολόγηση του έργου διαβιβάστηκε από το Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής στα αρμόδια Υπουργεία, την Κρατική Περιφέρεια και τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ιωαννίνων στις 5 Νοεμβρίου 2010.
3. Η Επιτροπή Περιβάλλοντος, Χωρικού Σχεδιασμού & Ανάπτυξης της Περιφέρειας Ηπείρου συνεδρίασε και γνωμοδότησε ομόφωνα θετικά επί του περιεχομένου της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων στις 3-12-2012.
4. Το Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής ενέκρινε τους Περιβαλλοντικούς όρους του έργου με απόφασή του στις 11 Μαρτίου 2013. Στην απόφαση σημειώνεται ότι απαντήσεις για το περιεχόμενο της ΜΠΕ, χωρίς να εκφράσουν αντιρρήσεις, έστειλαν: Η Διεύθυνση Χωροταξίας του ΥΠΕΚΑ, το Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού και βεβαίως η Επιτροπή Περιβάλλοντος της Περιφέρειας Ηπείρου.
Εν κατακλείδι, η ανακατασκευή - βελτίωση της οδού Νιάρχου είναι ένα έργο πρώτης προτεραιότητας για το λεκανοπέδιο Ιωαννίνων που εξυπηρετεί χιλιάδες πολίτες που κινούνται καθημερινά προς Νοσοκομείο- Πανεπιστήμιο- ΤΕΙ Ηπείρου και έρχεται να καλύψει όχι μόνο τις σημερινές κυκλοφοριακές ανάγκες, αλλά και τις μελλοντικές παρέχοντας τη μέγιστη δυνατή οδική ασφάλεια σε οδηγούς, πεζούς, άτομα με αναπηρία, διασφαλίζοντας στο μέγιστο βαθμό τη λειτουργικότητα των καταστημάτων και την πρόσβαση στις ιδιοκτησίες, δομημένες και μη.
Η Περιφέρεια είναι έτοιμη να υλοποιήσει το έργο, το οποίο θα χαίρονται και όσοι σήμερα το πολεμούν.

ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

Από την πλευρά τους οι επιχειρηματίες και κάτοικοι της περιοχής, με υπόμνημά τους που κατέθεσαν χθες στην συνάντηση του Δημαρχείου επισημαίνουν τα εξής στις προτάσεις τους:

 Οι υπογράφοντες το παρόν είμαστε κάτοικοι και επαγγελματίες δραστηριοποιούμενοι παρά την οδό Νιάρχου, σημαντικής οδού για λόγους γνωστούς σε όλους, τους οποίους θα επισημάνουμε και παρακάτω.
Θεωρούμε κατά συνέπεια, ότι έχουμε έννομο συμφέρον να εκφράσουμε τις απόψεις μας, επί της εκπονηθείσας μελέτης της Περιφέρειας Ηπείρου σχετικά με την αναμόρφωσή της, με σκοπό την κάλυψη των σύγχρονων αναγκών.
Μιας μελέτης που προτείνει ένα κλειστού τύπου αυτοκινητόδρομο, που δεν έχει καμμία σχέση με την πραγματικότητα.
Δηλώνουμε, έτσι, την άμεση και πλήρη αντίθεσή μας για λόγους απόλυτα νόμιμους και βάσιμους, που ανταποκρίνονται πλήρως στην φύση των πραγμάτων.
Ειδικότερα.
Η οδός Νιάρχου αποτελεί μια σημαντική οδική αρτηρία, χαρακτηρισμένη ως  Δευτερεύουσα Εθνική οδός, εντός όμως του αστικού ιστού καθώς και στο περιαστικό περιβάλλον αυτού (δηλ. σε χώρο με αυξημένη δόμηση) της πόλης. 
Μεγάλο μέρος της Νιάρχου βρίσκεται εντός σχεδίου πόλης με πολλές χρήσεις πέραν της κατοικίας, αλλά διατρέχει και μεγάλο μέρος  υπό ένταξη περιοχών με χρήσεις γενικής κατοικίας, βάσει των εκπονηθέντων γενικών πολεοδομικών σχεδίων και  συνδέει την πόλη με το Πανεπιστήμιο, το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο, την περιοχή των Σεισμοπλήκτων, του Κάτω Νεοχωρόπουλου, της Πεδινής, Κοσμηράς και άλλων οικισμών και επί της οποίας έχουν αναπτυχθεί σειρά επιχειρήσεων κάθε μορφής,  (Σούπερ Μάρκετ, καταστήματα εστίασης και αναψυχής, εμπορικά, παροχής υπηρεσιών, ιατρικά επεμβατικά κέντρα, βενζινάδικα κ.λ.π.).
Ταυτόχρονα παρουσιάζει, στην σημερινή της μορφή, μεγάλη επικινδυνότητα η οποία απορρέει από τα 4 παρακάτω στοιχεία
-       Έλλειψη αναγκαίου εύρους
-       Ελλειψη  διαχωριστικής νησίδας
-       Έλλειψη πεζοδρομίων και
-       Ελλειψη αναγκαίου φωτισμού κατά τις νυχτερινές ώρες…
Η προτεινόμενη μελέτη, ουσιαστικά, αντί να λύσει τα προαναφερθέντα προβλήματα έρχεται και δημιουργεί περισσότερα δεδομένου ότι  με την σχεδιασμό της ως κλειστού αυτοκινητοδρόμου επιφέρει..:
-       Απομόνωση της περιοχής Σεισμοπλήκτων-Κάτω Νεοχωρόπουλου  αφού στερεί

   .   την έξοδο των αυτοκινήτων προς την πόλη από την οδό   
       Περίδη και από τις άλλες κάθετες προς την Νιάρχου  
       οδούς…  (όλη η κίνηση διοχετεύεται υποχρεωτικά δεξιά 
       με  δυνατότητα αναστροφής στον κόμβο Σκλαβενίτη).

       Έτσι ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ όλη η κίνηση για την έξοδο  
       προς την πόλη στην κοντινότερη Σάββα Νικολάτου, η   
       οποία θα φρακάρει, κατάσταση που υφίσταται ακόμα και σήμερα
       σε μικρότερο βαθμό.

       Περαιτέρω συνέπεια  θα είναι η επιβάρυνση του κόμβου 
       στην  Shell (πρώην Μητροκώστα) , η αλλαγή των
       ροών των  αυτοκινήτων και η δημιουργία καθυστέρησης
       στην κίνηση  επί της Δωδώνης. 

-              Αποκλείει την είσοδο στα Σεισμόπληκτα από  
       την Περίδη και τους κάθετους στην Νιάρχου και οδηγεί  
       υποχρεωτικά  στον κόμβο Βελισσαρίου (συμβολή με Ε.Ο 
       Ιωαννίνων –Αθηνών)για επανείσοδο  στην Νιάρχου και 
       δια αυτής στην Περίδη…  Άρα μετατόπιση απλώς και 
       μόνο του κυκλοφοριακού φορτίου.

        .   Κόβει κάθε επικοινωνία και μετακίνηση των πεζών       
            κατοίκων με τις επιχειρήσεις  JUMBO, My Market,
            Κωτσόβολος και  άλλες επιχειρήσεις κατά μήκος της
            απέναντι πλευράς με  την κατασκευή αλλεπάλληλων  
            μεταλλικών μπαρών…

-       Οδηγεί σε αφανισμό των επιχειρήσεων και καταστημάτων εκατέρωθεν της οδού, αφού οι προβλεπόμενοι παράδρομοι δήθεν εξυπηρέτησης των, υποβάλλουν σε ταλαιπωρία τους μετακινούμενους/δυνητικούς πελάτες  και συνεπώς σταδιακά θα επιφέρουν πλήρη μαρασμό με κάθετη υποβάθμιση της περιοχής και εξαύλωση όλων των αξιών και των περιουσιών…

-       Προβλέπει έναν δαιδαλώδη σχεδιασμό στην συμβολή της με την Περιφερειακή οδό με έναν ανισόπεδο κόμβο με πρωτοφανή για τα τοπικά δεδομένα κλίμακα παρέμβασης που επιβαρύνει αισθητικά και όχι μόνο το περιβάλλον…
Σε όλα τα παραπάνω εμείς ως έχοντες άμεσο έννομο συμφέρον, σεβόμενοι τα πραγματικά δεδομένα και αναγνωρίζοντας την αναγκαιότητα διαμόρφωσης της οδού Νιάρχου σε σύγχρονα πλάισια προτείνουμε
-Τον Αποχαρακτηρισμό της Νιάρχου από Δευτερεύουσα Εθνική σε    Δημοτική οδό.
-       -Την Κατάργηση των παράδρομων
-       Την δημιουργία δύο λωρίδων μετακίνησης και μίας ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, η οποία θα λειτουργεί και ως λωρίδα επιβράδυνσης-επιτάχυνσης για την είσοδο –έξοδο στις παρόδιες ιδιοκτησίες
(Ανάλογη  της Ε.Ο Ιωαννίνων – Αθηνών),
-       Την Κατασκευή διαχωριστικής νησίδας χωρίς μπάρες για να διευκολύνεται η μετάβαση (μέσω διαβάσεων) των κατοίκων και επισκεπτών καταστημάτων από την μία πλευρά του δρόμου στην άλλη, όπως συμβαίνει με την Λ. Δωδώνης, Βογιάνου, Παπανδρέου, 8ης Μεραρχίας, Ε.Ο Ιωαννίνων – Αθηνών στο αντίστοιχο τμήμα μέχρι Βασιλόπουλο,
-       Διέξοδο από και προς την πόλη μέσω διασταυρώσεων με φανάρια (πλέον έρχεται η εποχή των έξυπνων φαναριών) ή/και μικρότερων στρογγυλών κόμβων που θα επιτρέπουν και την διαμπερή κυκλοφορία και σύνδεση της Ε.Ο Ιωαννίνων – Αθηνών με την Νιάρχου και εν συνεχεία με την περιφερειακή, κάτι που θα ευνοήσει τις μετακινήσεις από την Ανατολή με το εσωτερικό της περιοχής του Κάτω Νεοχωρόπουλου, Σταυρακίου,  Καρδαμιτσίων κ.λ.π.

-       Επανασχεδιασμό της διασταύρωσης με την Περιφερειακή
(Υπενθυμίζεται ότι τέτοιος ανισόπεδος κόμβος δεν έχει κατασκευασθεί στην διασταύρωση της Ε.Ο Ιωαννίνων Αθηνών με την Περιφερειακή και την Ιωαννίνων της Ανατολής, πολλαπλάσιας σπουδαιότητας)
Υπενθυμίζεται εδώ ότι δεν υπάρχει κίνηση φορτηγών και βαρέων οχημάτων στην οδό Νιάρχου…

Δηλαδή ζητάμε και προτείνουμε όσα και η ίδια η Περιφέρεια, σχεδίασε και έπραξε στην κατασκευή της  Ε.Ο Ιωαννίνων- Αθηνών και στα δύο τμήματα Βελισσάριος- κόμβος ΤΕΙ και κόμβος ΤΕΙ μέχρι Εγνατία
Η Περιφέρεια Ηπείρου η οποία σημειωτέον δια των αρμοδίων οργάνων της μόλις την 9-5-2017 με κείμενο, που η ίδια συνέταξε, με αποδέκτη τον Περιφερειάρχη Ηπείρου, αναγνωρίζει και συνομολογεί όσα προπαραθέτουμε.
Κι ενώ όπως λογικό είναι αναμέναμε την αποδοχή από την αρμόδια Περιφέρεια Ηπείρου του αιτήματός μας, που η ίδια όπως προλέγουμε συνέταξε!!!!, υπήρξε κάθετη και κατηγορηματική άρνηση σε οποιαδήποτε αλλαγή από τον αρμόδιο Περιφερειάρχη!!!
Ο ορισμός του απόλυτου εμπαιγμού!!!
Πρόκειται για την ίδια ηγεσία της Περιφέρειας, που εκεί που θα έπρεπε να δείξει ευαισθησία, δηλ. σε μείζονα κυκλοφοριακά προβλήματα, όπως ο εγκληματικός κόμβος της σύνδεσης με την Εγνατία, η διατήρηση της Περιφερειακής χωρίς διαχωριστική νησίδα και επί πλέον λωρίδες κυκλοφορίας κ.λ.π,  ουδέν έπραξε!!!
Θεωρώντας λοιπόν, απολύτως λογικά και βάσιμα τα παραπάνω, ζητάμε από το Δημοτικό Συμβούλιο, πρώτον την υιοθέτηση της πρότασής μας, γιατί επιτυγχάνεται αφενός η ασφαλής και γρήγορη μετακίνηση προς το Νοσοκομείο και το Πανεπιστήμιο και αφετέρου η επιβίωση των υφιστάμενων επιχειρήσεων, από τις οποίες έχουν επενδυθεί σημαντικά ποσά, καθώς και η δημιουργία νέων που θα εξυπηρετούν και τις προαναφερθείσες μεγάλες δομές και δεύτερον την δέσμευση ότι αν η Περιφέρεια αγνοήσει την πρότασή μας, ο Δήμος θα ζητήσει την απένταξη του έργου από την πρότασή του για την βιώσιμη αστική ανάπτυξη, γεγονός για το οποίο θα ευθύνεται η Περιφέρεια και μόνο με την εν γένει στάση και συμπεριφορά της.
Είναι προφανές τέλος ότι εάν χρειαστεί θα προχωρήσουμε σε νόμιμες και δυναμικές ενέργειες είτε δικαστικώς είτε εξωδίκως.
Και βέβαια δεν θα αφήσουμε επουδενί αδιερεύνητο το πως γίνεται να είναι κλειστού τύπου αυτοκινητόδρομος η Νιάρχου και να μην είναι η Ε.Ο. Ιωαννίνων- Αθηνών...... 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη