allnews-epirus

ΟΣΥΠΑ: ΤΩΡΑ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ...

ΦΩΤΟ:Ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ Βασίλης Αλεβιζόπουλος

Η ΟΣΥΠΑ (Oμοσπονδία Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας), έχει στρέψει το ενδιαφέρον της προς τα 23 αεροδρόμια που δεν συμπεριελήφθησαν στα 14 που αποκτήθηκαν από την Fraport, επιδιώκοντας την ανάπτυξή τους, πόσο μάλλον που μερικά, -όπως των Ιωαννίνων-, μπορούν να λειτουργήσουν με επιτυχία σαν ανταγωνιστικά της Fraport. Αυτά επεσήμανε μεταξύ άλλων σήμερα από τα Γιάννινα ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ Βασίλης Αλεβιζόπουλος, που μαζί με τον αντιπρόεδρο Κώστα Τριανταφύλλου, είχαν συναντήσεις Με τον Περιφερειάρχη Αλέξανδρο Καχριμάνη, τον αντιδήμαρχο Νίκο Γκόλα (ο δήμαρχος απουσιάζει εκτός Ιωαννίνων), τον Στάθη Σιούτη από την Ένωση Ξενοδόχων, και  δημοσιογράφους ενώ επισκέφθηκαν και το αεροδρόμιο.
Μιλώντας στους δημοσιογράφους ο κ. Αλεβιζόπουλος, μίλησε για το σκάνδαλο της πώλησης των 14 αερoδρομίων στην Fraport  χωρίς να καλύπτονται τα συμφέροντα του ελληνικού κράτους, πέρα και από τις ζημιές που έχει υποστεί από αυτή την παραχώρηση. Μάλιστα επεσήμανε ότι η σύμβαση με την Fraport, είναι η μοναδική στην Ευρώπη με τόσο ασύμφορους όρους για το Δημόσιο και χαρακτήρισε «μεγάλη απάτη» τα όσα ισχύουν σε βάρος του ελληνικού δημοσίου, και γι αυτό η ΟΣΥΠΑ έχει προσφύγει στα Δικαστήρια αναμένοντας την εκδίκαση της υπόθεσης, Ο κ. Αλεβιζόπουλος επεσήμανε ακόμη ότι η Fraport μαζί με την TUI και  Lufthansa στοχεύουν στον έλεγχο τουλάχιστον του 80% του ελληνικού τουρισμού και ήδη κινούνται προς ξενοδοχεία και άλλες τουριστικές μονάδες.

ΦΩΤΟ:Ο αντιπρόεδρος της ΟΣΥΠΑ Κώστας Τριανταφύλλου

ΤΟ  ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ο κ. Αλεβιζόπουλος, έκανε εκτενή αναφορά στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων, επισημαίνοντας ότι είναι από αυτά που μπορούν σύντομα να εμφανίσει σημαντική ανάπτυξη, φθάνει να δρομολογηθούν άμεσες λύσεις σε κάποια θέματα,  οι οποίες εύκολα μπορούν να προχωρήσουν. Συγκεκριμένα επεσήμανε:
Σήμερα το αεροδρόμιο Ιωαννίνων έχει ενταχθεί στο ΤΑΙΠΕΔ. Στην ουσία είναι κρατικό αεροδρόμιο,   μαζί με τα άλλα 21 που έμειναν εκτός Fraport ενώ τα υπόλοιπα είναι δημοτικά. Η θέση της ΟΣΥΠΑ είναι το αεροδρόμιο Ιωαννίνων, να απενταχθεί από το ΤΑΙΠΕΔ και να παραχωρηθεί στην Τοπική Αυτοδιοίκηση (Περιφέρεια-Δήμος), και να λειτουργεί υπό την εποπτεία και με προσωπικό της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Δημοτικά αεροδρόμια λειτουργούν με επιτυχία σε νησιά του Αιγαίου. Τις προτάσεις της ΟΣΥΠΑ για ένταξη των αεροδρομίων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, φαίνεται να αποδέχεται και ο αρμόδιος υπουργός κ. Σπίρτζης, και τώρα που βρίσκεται στα Γιάννινα για τα αυριανά εγκαίνια του τελευταίου τμήματος της Ιόνιας Οδού, είναι ευκαιρία οι τοπικοί φορείς να ζητήσουν  την δέσμευσή του και γι αυτό το θέμα.

-Το αεροδρόμιο Ιωαννίνων προσελκύει το ενδιαφέρον για νέες πτήσεις με ελληνικές αεροπορικές εταιρείες, συνδέοντας τα Γιάννινα, με Κρήτη, Κύπρο και άλλους προορισμούς εντός της Ελλάδος. Ήδη αίτημα για σύνδεση των Ιωαννίνων, με την Ρόδο, έχει εκδηλωθεί από φορείς του νησιού.
-Πτήσεις τσάρτερ. Και η ΟΣΥΠΑ είναι της άποψης τι το αεροδρόμιο Ιωαννίνων, είναι ανταγωνιστικό του Ακτίου και προσελκύει το ενδιαφέρον ξένων εταιρειών για πτήσεις τσάρτερ, που θεωρούν πλέον ασύμφορες τις χρεώσεις της Fraport για τους επιβάτες τους, τα τέλη των οπίων σύντομα θα αυξηθούν σε 27 ευρώ το άτομο ανά διαδρομή. Οι εταιρείες θα ψάχνουν το αεροδρόμιο Ιωαννίνων για τα αεροπλάνα τους, είπε ο κ. Αλεβιζόπουλος.
-«Αν λυθεί το πρόβλημα των Ιωαννίνων με τα καύσιμα μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου το αργότερο, πολλές αεροπορικές εταιρείες θα προλάβουν να προγραμματίσουν για το 2018 πτήσεις τους προς το αεροδρόμιο Ιωαννίνων…», δήλωσε στο Αll News Epirus ο κ. Αλεβιζόπουλος.
Επίσης για την επίλυση του προβλήματος των καυσίμων η ΟΣΥΠΑ αλλά και η ΥΠΑ, δεν θα απαιτήσει από την εταιρεία καυσίμων που θα δείξει ενδιαφέρον, την εγγυητική επιστολή των 700.000 ευρώ που απαιτείται για κάθε αεροδρόμιο.  Αν καμιά ιδιωτική εταιρεία συνεχίζει να μη δείχνει ενδιαφέρον, ο κ. Αλεβιζόπουλος πρότεινε να αναλάβει η κρατική EKO, πόσο μάλλον που  Περιφέρεια Ηπείρου εμφανίζεται διατεθειμένη να καλύψει ένα μέρος των εξόδων που θα απαιτηθεί.

-Σε ερώτηση του All News Epirus στον κ. Αλεβιζόπουλο, αν ένας Γιαννιώτης έμπορος καυσίμων που διαθέτει βυτιοφόρα, μπορεί να αναλάβει και τον εφοδιασμό του αεροδρόμιου με κηροζίνη, απάντησε: «Αυτή θα ήταν μια πολύ καλή λύση και σίγουρα ο ιδιώτης θα έχει συμφέρον. Το να εφοδιαστεί ένα βυτιοφόρο με μπάουζερ, είναι πολύ εύκολο. Άλλωστε το αεροδρόμιο διαθέτει δεξαμενές καυσίμων που μπορούν να ελεγχθούν, να επισκευαστούν αν χρειαστεί και να δεχτούν μεγάλες ποσότητες καυσίμων… Η κρατική ΕΚΟ με τον εδώ αντιπρόσωπό της μπορεί να το οργανώσει αυτό».
-Τέλος ο κ. Αλεβιζόπουλος τάχθηκε υπέρ της ολοκλήρωσης των έργων για τα κτίρια του αεροδρομίου και η ΟΣΥΠΑ θα κινηθεί από την πλευρά της προς αυτή την κατεύθυνση. Επίσης μίλησε με κολακευτικά λόγια για τον νέο πύργο ελέγχου, τα έργα επέκτασης της πίστας στάθμευσης αεροσκαφών, αλλά και για τον διάδρομο προσγειώσεων/απογειώσεων, που είναι από τους καλύτερους στα ελληνικά αεροδρόμια.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΟΥΣΗΣ


Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη