allnews-epirus

ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ "ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ" ΟΔΗΓΗΣΕ ΤΑ ΓΙΑΝΝΙΝΑ Η AEGEAN...MEIΩΣΗ ΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΕΠΙΒΑΤΩΝ...


Στα χρόνια της παλιάς "Ολυμπιακής" μας επανέφερε η Aegean - Olympic με τις πτήσεις που προγραμμάτισαν μέχρι τι 25 Μαρτίου. Τότε που έπρεπε να βάλεις "μέσον" για να βρείς ένα εισιτήριο, ή οι πτήσεις ήταν σε ακατάλληλες ώρες που δεν εξυπηρετούσαν τους ταξιδιώτες.
Μέχρι 25 Μαρτίου λοιπόν, πλην Δευτέρας και Πέμπτης που υπάρχουν δύο πτήσεις ελικοφόρων Q-400 όλες τις άλλες μέρες υπάρχει μόνο μια πτήση. "Χρύσωμα χαπιού" είναι οι πτήσεις της Παρασκευής και Κυριακής με Aιρμπάς.
Οι πληρότητες όχι μόνο έφθασαν στο 100%, αλλά καταγράφονται και περιπτώσεις υπεραρίθμων, όπως προχθές Τετάρτη, όπου υπάλληλοι της εταιρείας στον έλεγχο εισιτηρίων, ρωτούσαν επιβάτες ΜΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ αν ήθελαν να αναβάλλουν κατά μια ημέρα την αναχώρησή τους ή να ταξιδέψουν με άλλο μέσον, με αποζημίωση 250 ευρώ το άτομο.
Στα αεροπλάνα ΟΥΤΕ ΜΙΑ θέση κενή, σε όλες τις πτήσεις, και έντονες διαμαρτυρίες επιβατών που δεν εύρισκαν εισιτήρια να ταξιδέψουν, παρά το γνωστό τσουχτερό κόστος σε αυτά.
Φυσικά γκρούπ επισκεπτών στα Γιάννινα, ακύρωσαν το ταξίδι τους, ή ταξίδεψαν οδικά, Προβλήματα αντιμετώπισαν και οι ποδοσφαιρικές ομάδες, τόσο ο ΠΑΣ, όσο και ο Ατρόμητος Αθηνών που ταξίδεψαν οδικά αφού δεν βρήκαν θέσεις. Χθές Πέμπτη το απόγευμα στο "Ελ. Βενιζέλος" μια τετραμελής οικογένεια από το Βέλγιο, ήλθε έκτακτα για τον θάνατο συγγενούς τους, υπήρχε διαθέσιμη μόνο μια θέση και αναγκάστηκαν να μισθώσουν ταξί για να φθάσουν στα Γιάννινα. Άγνωστο πόσοι άλλοι βρέθηκαν στην ίδια θέση και πόσοι καθημερινά. 
Από φίλους στο "Ελ .Βενιζέλο" πληροφορηθήκαμε οτι στα υπόστεγα συντήρησης αεροσκαφών της Olympic Aegean, ήταν μόνο δύο Αιρμπας της εταιρείας, δεν γνώριζαν όμως αν υπήρχαν αεροπλάνα για "βαριά συντήρηση" στο εξωτερικό στην "Αιρμπας". Αυτό σημαίνει οτι δεν υπάρχει έλλειψη αεροσκαφών που να οδηγούν σε μειώσεις πτήσεων, πόσο μάλλον που ο στόλος της εταιρείας έχει πλέον γιγαντωθεί.  
Αλλά και αυτό να συνέβαινε οι εταιρείες που σέβονται τους επιβάτες τους, καλύπτουν τα κενά με μισθώσεις αεροσκαφών.
Στα δρομολόγια των Ιωαννίνων οι πληρότητες των αεροσκαφών, ποτέ δεν έπεσαν κάτω απο το 80-85%, παρά την ακαταλληλότητα των ωρών κυρίως στις πρωϊνές πτήσεις, που δεν εξυπηρετούν τους Γιαννιώτες και κυρίως αυτούς που θα συνεχίσουν το ταξίδι τους απο το "Ελ, Βενιζέλος" σε άλλους προορισμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό. 
Πάγιο αίτημα των Ηπειρωτών ήταν και παραμένει, η πρωϊνή πτήση απο Γιάννινα να είναι γύρω στις 9 το πρωϊ και η βραδυνή από Αθήνα μετά τις 20.00. Η δεύτερη ικανοποιείται, αλλά η πρωϊνή, παραμένει ....μεσημεριανή και η αλήθεια είναι οτι μέχρι τώρα υπήρχε το πρόσχημα της ομίχλης. Αλλά και μετά τις 25 Μαρτίου, που θα λειτουργεί το G-BAS η πρωϊνή πτήση είναι μετά τις 10.
Αυτή η συμπεριφορά της Aegean με μειώσεις των πτήσεων, εμμονή στα ελικοφόρα και ακατάλληλες ώρες, "ξενίζει" τους Ηπειρώτες, που ήταν απο τους πρώτους που στήριξαν ένθερμα την εταιρεία στην αλματώδη ανάπτυξή της. Κι αυτό φαίνεται να το ξεχνούν οι σημερινοί υπεύθυνοι της εταιρείας...
Ας συνεχίσουν έτσι ακολουθώντας τις τακτικές της παλιάς Ολυμπιακής και να έχουν υπόψη τους οτι,  "...έχει ο καιρός γυρίσματα"...Ελπίζουμε επίσης, -και δεν το πιστεύουμε-, να μη ισχύουν αυτά που ακούγονται πλέον όλο και πιο συχνά για διάφορα "παιχνίδια" με τους Γερμανούς για το αεροδρόμιο Ιωαννίνων και φυσικά την Fraport...

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΟΥΣΗΣ

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη