ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Dropdown Menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018

"ΜΙΣΟ ΕΡΓΟ" ΣΤΟ ΑΕΡ/ΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ Η ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΦΙΞΕΩΝ ΘΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ
by allnews EPIRUS - 0



"Μισή δουλειά" γίνεται στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων, που ναι μεν αλλάζει όψη, αλλά με τα σημερινά δεδομένα, (πόσο μάλλον για το άμεσο μέλλον), κάθε άλλο παρά λειτουργικό θα είναι και κυρίως τους θερινούς μήνες που η κίνηση αεροσκαφών και επιβατών αυξάνεται.
Το χειρότερο πλήγμα που δέχθηκε το αεροδρόμιο Ιωαννίνων, ήταν η συρρίκνωσή του απο την αρχική κατασκευή κτιρίου 10.500 τ.μ σε μόλις 3.700 τ.μ. χωρίς ποτέ να λογοδοτήσουν οι "δράστες" συτής της ενέργειας καίτοι είναι γνωστοί, ούτε να λογοδοτήσουν στον εισαγγελέα αυτοί που έφεραν ηλεκτρομηχανολογικές και λοιπές μελέτες απο άλλο αεροδρόμιο, για να τις εφαρμόσουν χωρίς να ταιριάζουν στις κτιριακές μελέτες του αεροδρομίου Ιωαννίνων.
Με αυτά και άλλο παρόμοια "περίεργα" έγινε η νέα αίθουσα αναχωρήσεων, διπλασιάζοντας σχεδόν τον χώρο, κατεδαφίστηκε το κεντρικό κτίριο αλλά οι εργασίες σε αυτό προχωρούν με τον γνωστό αργό τρόπο της αναδόχου εταιρείας, αλλά τι γίνεται με την αίθουσα αφίξεων? 
Η κατασκευάστρια εταιρεία σπεύδει να κατασκευάσει την πρόσθετη στέγη που θα " δέσει" με την στέγη του υπόλοιπου κτιρίου, αλλά ....κουβέντα για αύξηση του χώρου, που είναι ασφυκτικός για την εξυπηρέτηση των επιβατών, μεγέθους περίπου 120 τ.μ. και με ένα παμπάλαιο, μειωμένων δυνατοτήτων ιμάντα μεταφοράς αποσκευών.
Το πρόβλημα της αίθουσας αφίξεων, εντοπίστηκε έγκαιρα, δόθηκαν υποσχέσεις για επέκταση, αλλά τελικά τίποτε δεν έγινε. Οι επικεφαλής του αρμόδιου υπουργείου, όπως και η ΥΠΑ, ενημερώθηκαν αλλά...Οι τοπικές Αρχές, ακολούθησαν την ίδια τακτική, αλλά να δούμε τι θα λένε απο τον ερχόμενο Μάϊο, όταν οι επιβάτες των αεροσκαφών που θα φθάνουν ταυτόχρονα, θα περιμένουν στην πίστα του αεροδρομίου για να αδειάσει η αίθουσα ή θα περιμένουν δίπλα στα... αεροπλάνα να παραλαμβάνουν εκεί τις βαλίτσες τους, όσο κι αν αυτό απαγορεύεται!!!

ΠΩΣ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ?
Ας δούμε όμως τι κατάσταση θα επικρατεί στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, όταν φθάνουν ταυτόχρονα πτήσεις των δρομολογίων και τσάρτερ τις ίδιες ώρες.

Mέχρι τώρα, κάθε Δευτέρα (...και κάποιες πτήσεις και Παρασκευή) θα φθάνουν στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων, σύμφωνα με τα επίσημα προγράμματα που γνωστοποίησαν,  απο τον Μάϊο του 2019 σε κοντινή ή ίδια χρονική απόσταση οι παρακάτω πτήσεις:

-10.05: Άφιξη Aegean Olympic  από Αθήνα
-10.05: Άφιξη SKY Express από Αθήνα.
-10.25: ‘Αφιξη πτήσης της Σουηδικής αεροπορικής  εταιρείας  SAS  από Στοκχόλμη.
-11.30: Άφιξη Δανέζικης DAT από Μπιλούντ.
-11.30: Άφιξη εταιρείας WIDEROE από το Όσλο....

Οι πτήσεις των ξένων αεροπορικών εταιρειών γίνονται με αεροσκάφη που μεταφέρουν μέχρι 170 επιβάτες το καθένα, (ενδέχεται και για μεγαλύτερα των Αιρμπας-Α320) οπότε ο χώρος της αίθουσας αφίξεων δεν επαρκεί ούτε για εξυπηρέτηση επιβατών του ενός αεροσκαφους.
Μόνο με αυτά τα στοιχεία, αυτές τις ώρες, θα φθάνουν απο 600 μέχρι 650 επιβάτες και θα περιμένουν να εξυπηρετηθούν σε μια αίθουσα αφίξεων που δύσκολα χωράει τους επιβάτες του ελικοφόρου της Olympic. Ούτε κάν δεύτερος ταινιόδρομος μεταφοράς αποσκευών δεν προβλέφθηκε. Βέβαια θα τοποθετηθεί άλλος, -όχι καινούργιος- και ο σημερινός θα σταλεί για ανταλλακτικά στο Ηράκλειο, αλλά το πρόβλημα παραμένει...

Για τις αναχωρήσεις δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα, αφού θα δοθεί μέχρι τότε σε χρήση, ολόκληρη η  νέα μεγάλη αίθουσα  αναχωρήσεων.
Xώρος για την επέκταση της αίθουσας αφίξεων υπάρχει άφθονος, τόσο προς την πλευρά της πίστας, όσο και προς τον εθνικό δρόμο. Οι τωρινές μελέτες όμως δεν προβλέπουν τίποτε και η κατασκευάστρια εταιρεία, προχωρεί το έργο με την μελέτη που έχει στην διάθεσή της. Μήπως έστω και τώρα, ΥΠΑ, αρμόδια υπουργεία και τοπικές Αρχές, ευαισθητοπιηθούν και δώσουν λύση, πόσο μάλλον που το κόστος δεν είναι μεγάλο? Η συνέχεια θα το δείξει...

ΕΝΤΟΝΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΠΟΛΛΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ

Πολλές αεροπορικές εταιρείες και μεγάλα ταξιδιωτικά γραφεία απο όλη την Ευρώπη, είναι σε αναμονή για την δρομολόγηση πτήσεων - τσάρτερ και όχι μόνο, το ερχόμενο καλοκαίρι, προς και από το αεροδρόμιο Ιωαννίνων, περιμένοντας τα νέα τέλη που θα ανακοινώσει η Fraport μέχρι τέλη της χρονιάς και αναμένονται να είναι πολύ υψηλά, κάτι που θα οδηγήσει στα ύψη και τις τιμές των εισιτηρίων.
Περισσότερες απο 12 ξένες εταιρείες, ζήτησαν στοιχεία απο την ΥΠΑ και τις εταιρείες εξυπηρέτησης αεροσκαφών για το αεροδρόμιο Ιωαννίνων, εκφράζοντας την ικανοποίησή τους για την ύπαρξη καυσίμων, ραδιοβοηθημάτων, μήκος διαδρόμου προσγειώσεων - απογειώσεων και κυρίως για την μεγάλη πίστα στάθμευσης αεροσκαφών, που είναι η μεγαλύτερη στην ΒΔ Ελλάδα, προσφέροντας την δυνατότητα φιλοξενίας τουλάχιστον τριπλασίου αριθμού μεγάλων αεροσκαφών από τα αεροδρόμια Ακτίου και Κερκύρας που έχουν την μεγαλύτερη θερινή κίνηση. Πολλές εταιρείες λοιπόν, (κυρίως των λεγόμενων "χαμηλού κόστους"),  για να αποφύγουν τα υψηλά τέλη των αεροσκαφών και των επιβατών, θα κατευθυνθούν προς το αεροδρόμιο Ιωαννίνων.
Η Apollo άνοιξε για τις αεροπορικές εταιρείες ένα νέο "δρόμο" στις αεροπορικές εταιρείες προς το αεροδρόμιο Ιωαννίνων, αρχικά με τις εταιρείες DAT και Small Planet και απο τον ερχόμενο Μάϊο  με την SAS και την WIDEROE. Κι έπεται συνέχεια...

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΟΥΣΗΣ
« PREV
NEXT »

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου