allnews-epirus

Στοχευμένοι τροχονομικοί έλεγχοι σε φορτηγά και λεωφορεία



Εντοπίστηκαν σε δύο φορτηγά αυτοκίνητα μηχανισμοί αλλοίωσης στοιχείων ταχογράφου ενώ επιπλέον διαπιστώθηκε η μη σωστή λειτουργία ταχογράφου σε  τριάντα δύο (32) φορτηγά  καθώς και λεωφορεία
-Επιβλήθηκαν τόσο στους οδηγούς όσο και στις ιδιοκτήτριες εταιρίες οι προβλεπόμενες διοικητικές ποινές
Στο πλαίσιο στοχευμένων τροχονομικών ελέγχων, τον τελευταίο μήνα, εντοπίσθηκαν στην περιοχή αρμοδιότητας της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ηπείρου, δύο μηχανισμοί αλλοίωσης στοιχείων ταχογράφου σε φορτηγά αυτοκίνητα ενώ επιπλέον διαπιστώθηκε η μη σωστή λειτουργία ταχογράφου σε τριάντα δύο (32) φορτηγά οχήματα και λεωφορεία.
Αναλυτικότερα:
·         από το Γ΄ Τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Αντιρρίου – Ιωαννίνων εντοπίστηκαν δύο μηχανισμοί αλλοίωσης στοιχείων ταχογράφου σε Ι.Χ. Φορτηγά αυτοκίνητα ενώ διαπιστώθηκε η μη σωστή λειτουργία ταχογράφου σε (3) Ι.Χ. Φορτηγά αυτοκίνητα καθώς και σε ένα λεωφορείο,
·         από το Τμήμα Τροχαίας Άρτας διαπιστώθηκε η μη σωστή λειτουργία ταχογράφου σε (1) Ι.Χ. Φορτηγό αυτοκίνητο,
·         από το Τμήμα Τροχαίας Ιωαννίνων διαπιστώθηκε η μη σωστή λειτουργία ταχογράφου σε (23) Ι.Χ. και Δ.Χ. Φορτηγά αυτοκίνητα καθώς και σε (4) λεωφορεία. 
Σημειώνεται ότι προκειμένου να εξακριβωθεί η τοποθέτηση και ο τρόπος λειτουργίας της συσκευής επέμβασης και αλλοίωσης δεδομένων του ταχογράφου (κλέφτης ταχογράφου), στις προαναφερθείσες περιπτώσεις, τα φορτηγά οχήματα ακινητοποιήθηκαν από το Γ΄ Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Αντιρρίου – Ιωαννίνων και υποβλήθηκαν σε εξέταση των ταχογράφων τους σε εξουσιοδοτημένο για τον σκοπό αυτό συνεργείο, όπου και διαπιστώθηκε η ύπαρξη συσκευής αλλοίωσης με τηλεχειριστήριο σε κάθε μία από τις παραπάνω περιπτώσεις.
Στο σημείο αυτό υπογραμμίζεται ότι, συνέπεια της εν λόγω επέμβασης ήταν η μη καταγραφή των ωρών υπερεργασίας των οδηγών, ενώ παράλληλα επηρεαζόταν δυσμενώς η ορθή λειτουργία των ηλεκτρονικών συστημάτων του οχήματος π.χ. υπολειτουργία του ABS , απενεργοποίηση του περιοριστή ταχύτητας (κόφτης) του φορτηγού κλπ.
Κατά συνέπεια, με αυτόν τον τρόπο επηρεαζόταν αρνητικά όχι μόνο η ασφαλής οδήγηση των παραπάνω φορτηγών, αλλά και η κυκλοφορία των λοιπών οχημάτων στο οδόστρωμα.
Τέλος, πριν την άρση της ακινητοποίησης των προαναφερθέντων οχημάτων αποκαταστάθηκε η ορθή λειτουργία της συσκευής καταγραφής ταχύτητας. Σε καθεμία από τις παραπάνω περιπτώσεις επιβλήθηκαν στον οδηγό και στην ιδιοκτήτρια εταιρία οι προβλεπόμενες διοικητικές ποινές.

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη