allnews-epirus

Παρουσίαση ηλεκτρονικής τραπεζικής της Τράπεζας Πειραιώς στα Ιωάννινα




Η Τράπεζα Πειραιώς παρουσίασε σήμερα το e-branch, το πλήρως αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα της Τράπεζας στα Ιωάννινα, καθώς και το νέο εργαλείο οικονομικού προγραμματισμού (PFMPersonal Financial Management) για ιδιώτες και ελεύθερους επαγγελματίες μέσω της Winbank.

Τις δυνατότητες του e-branch παρουσίασε ο κ. Γιώργος Γεωργόπουλος, Γενικός Διευθυντής Τραπεζικής Ιδιωτών, επικεφαλής Δικτύου Β. Ελλάδος της Τράπεζας.
Το e-branch, συστεγάζεται στο κέντρο των Ιωαννίνων, στην οδό Πυρσινέλλα 16 & Γ. Σακκά και οι πελάτες μπορούν να απευθύνονται στο προσωπικό για οποιαδήποτε απορία, να ενημερώνονται για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να εκπαιδεύονται στη χρήση των μηχανημάτων και ψηφιακών υπηρεσιών της Τράπεζας, καθώς και να υποστηρίζονται σε κάθε τους συναλλαγή.

Η ανταπόκριση των πελατών τους πρώτους δύο μήνες λειτουργίας του ebranch στα Ιωάννινα είναι μεγάλη, όπως άλλωστε συμβαίνει και τα υπόλοιπα οκτώ e-branch της Τράπεζας Πειραιώς στην υπόλοιπη Ελλάδα (Αττική, Θεσσαλονίκη, Κρήτη), που καταγράφουν αύξηση 30% σε συναλλαγές και καταθέσεις μετρητών, σε σχέση με τα αντίστοιχα παραδοσιακά τραπεζικά καταστήματα. 
Σύμφωνα με τον κ. Γιώργο Γεωργόπουλο: «O απώτερος στόχος δημιουργίας των e-branch δεν είναι ούτε ο εντυπωσιασμός, ούτε η καινοτομία χωρίς σκοπό. Είναι η δημιουργία μιας σύγχρονης εμπειρίας τραπεζικής εξυπηρέτησης που θα προσαρμόζει τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες στις ανάγκες και απαιτήσεις του κάθε πελάτη μας». Ειδικά για τα Ιωάννινα ο ίδιος εξηγεί: «Η δημιουργία του e-branch στο κέντρο των Ιωαννίνων, στην «καρδιά» της αγοράς, διευκολύνει τους ιδιώτες, τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις να πραγματοποιήσουν με ασφάλεια τις συναλλαγές τους σε χρόνο που τους εξυπηρετεί καθώς το ωράριο επεκτείνεται τις καθημερινές μέχρι το απόγευμα και το Σάββατο από το πρωί μέχρι το απόγευμα. Η ανταπόκριση που υπάρχει στη λειτουργία των e-branch
αποδεικνύει ότι η επιλογή της Τράπεζας Πειραιώς να επενδύσει στη νέα γενιά καταστημάτων γίνεται στην κατάλληλη συγκυρία».       
Μερικές από τις πρωτοποριακές υπηρεσίες του e-branch είναι:
  • Το «Ταμείο από Απόσταση», όπου ο πελάτης μπορεί να εκτελέσει μέσω video κλήσης, πληθώρα συναλλαγών  σε διευρυμένο ωράριο.
  • οnline εγγραφή στην υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής (winbank)
  • Πραγματοποίηση συναλλαγών 24/7 σε ATM & EasyPay εσωτερικού χώρου
  • Χρήση των διαθέσιμων, στο κατάστημα, ηλεκτρονικών συσκευών (PC & tablets) για γνωριμία και εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τράπεζας (digital corner).
  • Γνωριμία με τα προϊόντα και υπηρεσίες των συνεργατών του Προγράμματος Επιβράβευσης yellow (exhibition area).
Επίσης στα e-branch της Τράπεζας Πειραιώς παρέχονται πρωτοποριακές υπηρεσίες για τρεις κατηγορίες πολιτών ΑμεΑ:
  • Για άτομα με πρόβλημα όρασης, εκτέλεση συναλλαγών ταμείου χωρίς την ανάγκη παράστασης και συνυπογραφής δύο μαρτύρων.
  • Για άτομα με πρόβλημα ακοής, δυνατότητα εξυπηρέτησης στη νοηματική γλώσσα για συναλλαγές ταμείου.
  • Για άτομα με κινητικά προβλήματα, εύκολη προσβασιμότητα στο κατάστημα και στον «Ταμία από απόσταση».
Στη διάρκεια της σημερινής παρουσίασης στα Ιωάννινα έγινε αναφορά και στις νέες υπηρεσίες winbank web banking και winbank mobile εφαρμογή, που προσφέρουν λύσεις οικονομικού προγραμματισμού (PFMpersonal financial management) για φυσικά πρόσωπα και ελεύθερους επαγγελματίες. 
Στη νέα winbank ο πελάτης βρίσκει εύκολα και γρήγορα, αμέσως μετά το login, όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται για να έχει σε διαρκή έλεγχο την οικονομική του διαχείριση:
  • Όλες τις πρόσφατες συναλλαγές του συγκεντρωμένες σε ένα σημείο, από όλους τους καταθετικούς λογαριασμούς και τις κάρτες του.
  • Αυτόματη ένταξη όλων των συναλλαγών σε κατηγορίες, ανάλογα με την φύση τους (Μετρητά, Υγεία, Σπίτι, Ψυχαγωγία, Υποχρεώσεις, Ψώνια, Μετακίνηση και Έσοδα).
  • Παρακολούθηση κάθε κατηγορίας δαπανών διακριτά, τόσο για τον τρέχοντα μήνα, αλλά και για προηγούμενους μήνες
  • Δυνατότητα ορισμού επιθυμητού προϋπολογισμού για κάθε κατηγορία δαπάνης.
  • Δυνατότητα δημιουργίας προσωπικών στόχων αποταμίευσης, και παρακολούθησης της πορείας τους. 
Ταυτόχρονα, ο πελάτης έχει την ευχέρεια να προσαρμόζει τα δεδομένα στις δικές του ανάγκες, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο έναν πραγματικά προσωποποιημένο οικονομικό προγραμματισμό.


Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη