allnews-epirus

Air Mediterranean | Ξεκινά τις πτήσεις ο νέος ελληνικός αερομεταφορέας

Ξεκινά τις τακτικές της πτήσεις από 1η Νοεμβρίου η ελληνική αεροπορική εταιρεία Air Mediterranean. Οι νέες απευθείας πτήσεις θα εκτελούνται από Αθήνα προς Λονδίνο (Stansted), Στοκχόλμη, Τζέντα, Καζαμπλάνκα, Χαρτούμ, Βαγδάτη και Ερμπίλ. Οι πτήσεις μάλιστα προς Σουδάν, Ιράκ και Μαρόκο είναι οι μόνες που εκτελούνται από οποιονδήποτε αερομεταφορέα από την Αθήνα και συνδέουν μετά από πολλά χρόνια απουσίας την Ελλάδα με τις συγκεκριμένες χώρες.
Το κόστος των εισιτηρίων για κάθε διαδρομή προς όλους τους ευρωπαϊκούς προορισμούς θα ξεκινάει από τα 85 ευρώ (συμπεριλαμβανομένων των τελών και φόρων αεροδρομίων), ενώ οι πτήσεις με ανταπόκριση από Λονδίνο και Στοκχόλμη, μέσω Αθηνών, προς Μέση Ανατολή και Αφρική, θα ξεκινούν από 440 ευρώ μετ’ επιστροφής (συμπεριλαμβανομένων των τελών και των φόρων).
Όλες οι πτήσεις θα εκτελούνται με τα δύο Boeing 737 -400 της εταιρείας.

2 Σχόλια

  1. GOOD DAY MY PEOPLE OF cyprus
    MY TESTIMONY ON HOW I GOT A LOAN TO BUY A HOUSE FROM A REAL AND GENUINE LOAN COMPANY CALLED JOSE LUIS LOAN COMPANY, I AM VERY Happy TODAY AND GOD BLESS JOSE LUIS LOAN COMPANY .website ,https://www.joseluisloans.com or email joseluisloans@gmail.com

    My name is maria, I am from Nicosia in cyprus i have been searching for a genuine loan company for the past 5 months ,to buy a house
    all i got was bunch of scams who made me to trust them and at the end
    of the day, they took my money without giving anything in return, all
    my hope was lost, i got confused and frustrated, i never wanted to have anything to do with loan companies on the internet, so i went to borrow some money from a
    friend, i told her all that happened and she said she can help me, that
    she knows a loan company that can help me with any amount of loan
    needed by me with a very low interest rate of 2%, that she just got a
    loan from them, she directed me on how to apply for the loan, i did
    just as she told me, i applied with them on Email:web site (https://www.joseluisloans.com/) or joseluisloans@gmail.com ,i never believed but i tried and to my greatest surprise i got the loan within 24 hours, i could not believe,
    i am happy and rich again and i am thanking God that such loan
    companies like this still exist upon this scams all over the places,
    please i advise everyone out there who are in need of loan visit their website
    (https://www.joseluisloans.com) they will never fail you,and
    your life shall change as mine did.Quickly contact (https://www.joseluisloans.com )today and get your loan from them,God bless jose luis loan firm for their genuine loan offer.
    Make sure you contact JOSE LUIS LOANS for your loan because i got my loan successfully from this company without stress., visit their website https://www.joseluisloans.com/ or email (.joseluisloans@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗ ΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ της Κύπρου
    Η δική μου δοκιμασία για το πώς πήρα ένα δάνειο για να αγοράσω ένα σπίτι από μια πραγματική και γνήσια εταιρεία δανείου κάλεσε JOSE LUIS εταιρεία δανείου, είμαι πολύ HAPPY σήμερα και ο Θεός BLESS JOSE LUIS εταιρεία δανείου. email joseluisloans@gmail.com

    Το όνομά μου είναι Μαρία, Είμαι από Λευκωσία στην Κύπρο Έχω ψάξει για μια γνήσια δανειοδοτική εταιρεία τους τελευταίους 5 μήνες για να αγοράσω ένα σπίτι
    όλα πήρα ήταν μια δέσμη απάτες που με έκανε να τους εμπιστευτώ και στο τέλος
    της ημέρας, πήραν τα λεφτά μου χωρίς να δώσουν τίποτα σε αντάλλαγμα, όλα
    η ελπίδα μου χάθηκε, πήρα σύγχυση και απογοήτευση, ποτέ δεν ήθελα να έχω τίποτα να κάνω με εταιρείες δανείων στο διαδίκτυο, γι 'αυτό πήγα να δανειστώ κάποια χρήματα από ένα
    φίλε, της είπα όλα αυτά που συνέβη και είπε ότι μπορεί να με βοηθήσει, αυτό
    ξέρει μια εταιρεία δανείου που μπορεί να με βοηθήσει με οποιοδήποτε ποσό του δανείου
    που χρειάζομαι από εμένα με πολύ χαμηλό επιτόκιο 2%, ότι πήρε μόλις ένα
    δανείου από αυτούς, με διευθύνει για το πώς να υποβάλει αίτηση για το δάνειο, έκανα
    όπως μου είπε, έχω εφαρμόσει μαζί τους στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: web site (https://www.joseluisloans.com/) ή joseluisloans@gmail.com, δεν πίστευα ποτέ, αλλά προσπάθησα και με μεγάλη μου έκπληξη πήρα το δάνειο μέσα 24 ώρες, δεν μπορούσα να πιστέψω,
    είμαι ευτυχισμένος και πλούσιος πάλι και ευχαριστώ τον Θεό που το δάνειο αυτό
    εταιρείες όπως αυτό εξακολουθούν να υπάρχουν σε αυτές τις απάτες σε όλα τα μέρη,
    παρακαλώ συμβουλεύω όλους εκεί έξω που έχουν ανάγκη δανείου επισκεφθείτε την ιστοσελίδα τους
    (https://www.joseluisloans.com) ποτέ δεν θα σας απογοητεύσουν, και
    η ζωή σας θα αλλάξει όπως η δική μου. Απλά επικοινωνήστε (https://www.joseluisloans.com) σήμερα και να πάρετε το δάνειό σας από αυτούς, ο Θεός ευλογεί την επιχείρηση δανείου jose luis για την πραγματική προσφορά δανείου τους.
     Βεβαιωθείτε ότι έχετε επικοινωνήσει με τα δάνεια JOSE LUIS για το δάνειό σας επειδή πήρα το δάνειό μου με επιτυχία από αυτή την εταιρεία χωρίς άγχος., Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα τους https://www.joseluisloans.com/ ή email (.joseluisloans @ gmail.com)///

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Νεότερη Παλαιότερη