ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Dropdown Menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Τρίτη, 10 Ιουλίου 2018

ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ ΕΚΠΛΗΞΗ ΟΙ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ AEGEAN - OLYMPIC
by allnews EPIRUS - 0


Τι συμβαίνει με την Aegean - Olympic?  Τις τελευταίες εβδομάδες, με την εφαρμογή του θερινού προγράμματος καμιά πτήση δεν έγινε στην ώρα της, κάτι που τηρούσε με θρησκευτική ευλάβεια η εταιρεία, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των επιβατών της. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι καθυστερήσεις ξεπέρασαν κάθε όριο, όπως η νυκτερινή της Κυριακής και χθες η βραδυνή των Ιωαννίνων, απο τα Γιάννινα έγινε με καθυστέρηση περίπου 2 ωρών!!! Και δεν περνάει απαρατήρητη αι η μείωση των πτήσεων προς τα Γιάνινα, και αυτή την περίοδο, παρ' ότι τα αεροπλάνα φθάνουν και φεύγουν υπερπλήρη...
Χθες Δευτέρα ταξιδεύοντας στην πρωϊνή και βραδυνή πτήση της Olympic,καταγράψαμε την συμπεριφορά της εταιρείας προς τους επιβάτες και στα δύο υπερπλήρη αεροπλάνα.
Αρχίζουμε με την εξαιρετικής σημασίας πρωϊνή πτήση. Αναχώρησε απο τα Γιάννινα με καθυστέρηση περίπου 35 λεπτών, με την καθημερινή πλέον δικαιολογία της καθυστέρης του αεροπλάνου στην προγούμενη πτήση του. Και λέμε οτι είναι εξαιρετικής σημασίας η πρωϊνή πτήση γιατί και χθες διαπιστώσαμε οτι πολλοί απο τους επιβάτες είχαν ανταποκρίσεις απο το "Ελ. Βενιζέλος" για άλλες πτήσεις προς την Ελλάδα και το εξωτερικό, και άλλοι πήγαιναν στην Αθήνα για προγραμματισμένα επιχειρηματικά, ιατρικά κ.λ.π. ραντεβού, για να επιστρέψουν με την βραδυνή πτήση στα Γιάννινα.
Φθάνοντας λοιπόν με καθυστέρηση το αεροπλάνο στο "Ελ. Βενιζέλος", έτρεχαν σαν τρελλοί για να καλύψουν τον χαμένο χρόνο τους.
Κάποιοι περιέγραφαν οργισμένοι παρόμοιες περιπτώσεις πρωϊνών πτήσεων, με μεγαλύτερες καθυστερήσεις τις τελευταίες εβδομάδες.
Στην βραδυνή πτήση υπήρχαν και επιπλέον παρατράγουδα.Οι επιβάτες φθάνουν έγκαιρα στο "Ελ, Βενιζέλος" και αναζητούν στους ηλεκτρονικούς πίνακες την έξοδό τους για την πτήση των Ιωαννινών. Στην αίθουσα αναχωρήσεων γράφει "Ιωάννινα gate 31". Όσοι την έχουν "πατήσει" στο παρελθόν, ζητούν πληροφορίες απο το "τσεκ ιν" και πέρνουν την απάντηση οτι η η επιβίβαση θα γίνει απο την έξοδο 24.  Οδεύουν λοιπόν προς την θύρα "24". Φθάνοντας εκεί διαπιστώνουν οτι στους πίνακες του γκισέ υπήρχε εκεί η αναχώρηση για Σαντορίνη. Ξανά επιστροφή στους ηλεκτρονικούς πίνακες των αναχωρήσεων, όπου είχε ήδη αναρηθεί η ένδειξη "Ιωάννινα έξοδος αναχώρησης αναμενόμενη". Κι όλα αυτά περίπου μισή ώρα πριν την αναχώρηση της πτήσης που ήταν προγραμματισμένη για τις 20.15. Ξαφνικά απο τα μεγάφωνα ανακοινώνεται "Η έξοδος αναχώρησης για την Σαντορίνη άλλαξε και θα γίνει απο την έξοδο 26".
Επιστροφή λοιπόν στην "έξοδο 24" όπου πλέον πράγματι υπήρχε στον ηλεκτρονικό πίνακα του γκισέ η λέξη "Ιωάννινα". Ταυτόχρονα απο τα μεγάφωνα ακούγονταν: "Αλλαγή εξόδου της πτήσης για Θεσσαλονίκη", "Αλλαγή εξόδου της πτήσης για Ρόδο" και έβλεπες επιβάτες να τρέχουν απο την μια πύλη που γνώριζαν οτι θα αναχωρούσαν, σε μια άλλη...Το τι έγινε με άλλες πτήσεις, ας το περιγράψουν άλλοι ενδιαφερόμενοι επιβάτες...Και μη φανταστείτε οτι γίνονταν ένας....χαμός απο πτήσεις και κόσμο στο "Ελ Βενιζέλος"... Μια συνηθισμένη ημέρα μειωμένης θα λέγαμε κινησης...
Η ώρα είχε πάει ήδη 20.10 και η πύλη εξόδου κλειστή. Ξαφνιά απο τα μεγάφωνα ακούμε: " Λόγω καθυστερημένης άφιξης του αεροσκάφους, η πτήση για Ιωάννινα θα γίνει στις 20.40". Αυτή την ώρα όμως αντί το αεροπλάνο να απογειώνεται, άρχιζε η επιβίβαση των επιβατών στο...λεωφορείο που θα τους μετέφερε στο αεροπλάνο. Λίγο νωρίτερα είχε γίνει η συγκέντρωση απο τους επιβάτες των μικρών βαλιτσών που επιτρέπεται να πέρνουν μαζί τους, για να φορτωθούν, μαζί με τις άλλες αποσκευές. Μας παραξένεψε αυτή η τακτική, αλλά μετά καταλάβαμε γιατί το έκαναν.  Οι 84 επιβάτες του αεροπλάνου επιβιβάστηκαν όλοι μόνο απο την μπροστινή πόρτα (το ίδιο έγινε και στα Γιάννινα κατά την αποβίβαση) και θα χάνονταν πολύτιμος χρόνος αν οι επιβάτες καθυστερούσαν μέχρι να τακτοποιήσουν στα ντουλάπια τις βαλίτσες τους, ενώ μπαίνοντας στο αεροπλάνο κάθονταν αμέσως στις θέσεις τους. 'Ωρα απογείωσης απο Αθήνα, 21.05 αντί 20.15. "Για την πίσω πόρτα του αεροπλάνου, "πλαγίως" μάθαμε οτι είχε βλάβη και την ασφάλισαν, αλλά δεν προλάβαιναν να την διορθωσουν, γιατί το αεροπλάνο είχε προγραμματισμένες συνεχείς πτήσεις και έπρεπε να εκτελεστούν ...
Απογείωση, καλό ταξίδι και μετά μια υπερβολικά "βαρειά" προσγείωση στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων, όπου το αεροπλάνο πάτησε με τον αριστερό πίσω τροχό του, πήρε κλίση προς αριστερά και μετά "έσκασε" με πάταγο και θόρυβο με τους άλλους τροχούς του στον διάδρομο. Το γιατί έγινε αυτό, -όχι κάτι το ασυνήθιστο, το αντιθετο μάλιστα-, στα αεροσκάφη Q-400 ας το απαντήσουν οι ειδικοί... Καιρικές συνθήκες πάντως ιδανικές, χωρίς ανέμους κ.λ.π.
Τώρα...Για την ώρα που απογειώθηκε το αεροπλάνο απο τα Γιάννινα και τι ώρα έφθασε στην Αθήνα, ας το περιγράψουν όσοι ταξίδεψαν με αυτή την πτήση...Έχει ενδιαφέρον...

Τι συμβαίνει λοιπόν με την "Αegean - olympic", που αυτοδυσφημίζει το καλό όνομα που απόκτησε όλα αυτά τα χρόνια, μαζί με πολλά βραβεία?
Πρώτα άρχισε να τη διαβρώνει το επικίνδυνο "σαράκι" της μονοπωλιακής εκμετάλλευσης των αεροπορικών συγκοινωνιών, ανοίγοντας υπερβολικά τα φτερά της σε πολλούς νέους  προορισμούς που δεν μπορεί να καλύψει με τον σημερινό της στόλο αεροσκαφών, γιατί δεν επαρκούν. 
Υπάρχει άμεσος κίνδυνος λοιπόν, να αρχίσει να χάνει την εμπιστοσύνη των επιβατών που την στήριξαν, όταν ξεκίνησε με δύο αεροπλάνα μόνο και σήμερα γιγαντώθηκε. 
Ήδη προχωρά στην αγορά 40 νέων αεροσκαφών, αλλά αυτή η μεγάλη κίνηση θα ολοκληρωθεί τα επόμενα χρόνια. Πως όμως θα καλύψει τις άμεσες ανάγκες της, πόσο μάλλον που το φετεινό καλοκαίρι αναμένεται μεγάλη επιβατική κίνηση? 
Μόνη λύση, η μίσθωση αεροσκαφών. Σε αντίθετη περίπτωση, μπορεί να αυξήσει την επιβατική της κίνηση, αλλά ταυτόχρονα θα εκτινάξει την δυσαρέκεια των επιβατών της.
« PREV
NEXT »

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου