ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Dropdown Menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Δευτέρα, 24 Σεπτεμβρίου 2018

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΥΦΛΗΣ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗΣ (S-BAS) ΣΤΟ ΑΕΡ/ΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
by allnews EPIRUS - 0


Mας απασχολούσε για χρόνια... Ξεκίνησε απο την 10ετία του '90 με την διεκδίκηση τότε την εγκατάσταση του ILS στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων για να σταματήσουν οι ματαιώσεις ή καθυστερήσεις των πτήσεων. λόγω ομίχλης ή χαμηλής νέφωσης. Έγιναν μελέτες επί μελετών, από Έλληνες και Νορβηγούς, ακούστηκαν πλήθος εκδοχών, δόθηκαν πάμπολλες υποσχέσεις, αλλά... 
Τα χρόνια περνούσαν, τα ILS συνεχώς εκσυγχρονίζονταν, βγήκε το ILS 2, ILS 3  και πάει λέγοντας, μέχρι που -ευτυχώς-, εντόπισε το πρόβλημα το Eurocontrol, που ετοίμασε ένα πρόγραμμα για 12 ευρωπαϊκά αεροδρόμια, να ενταχθούν στο σύγχρονο δορυφορικό σύστημα S-BAS. 
Το σύστημα αυτό, μέσω των δορυφόρων και χωρίς παρέμβαση του πύργου ελέγχου, κατευθύνει το αεροπλάνο στον διάδρομο προσγείωσης μέχρι ένα συγκεκριμένο ύψος, οδηγώντας με ασφάλεια μέσα στην ομίχλη ή στην χαμηλή νέφωση. 

φωτο:Η notam που αναρτήθηκε στο ΑIP Greece για το αερ/μιο Ιωαννίνων....

Πρίν απο μήνες, ήλθε απο την Ιταλία το ειδικό αεροπλάνο που ταυτοποίησε και χάραξε τις διαδρομές προσέγγισης κ.λ.π. στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων  με το G-BAS ακολούθησαν πλήθος γραφειοκρατικών διαδικασιών, ενημέρωση των διεθνών πληροφοριών για τις αεροπορικές εταιρείες κ.λ.π. και αφού ολοκληρώθηκαν όλα, τώρα έγινε και η επίσημη δημοσίευση με Notam και στο ΑIP Greece η λειτουργία του RNAV/GNSS και απο τους δύο διαδρόμους του αεροδρομίου Ιωαννίνων (32 και 14).



φωτο: Ειδικοί χάρτες που αναρτήθηκαν στο 
AIP GREECE για το αερ/μιο Ιωαννίνων και φυσικά μόνο πιλότοι μπορούν να τους "διαβάσουν"...
Τέλος λοιπόν στις ταλαιπωρίες των ματαιώσεων ή καθυστερήσεων πτήσεων απο ομίχλη ή χαμηλή νέφωση και δεν απομένει παρά να περιμένουμε τις πρώτες ομίχλες  ή χαμηλές νεφώσεις για να δούμε τα αποτελέσματα του S-BAS.
Γ.Κ
« PREV
NEXT »

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου