ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ: 3Η ΗΤΤΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΛΟΒΕΝΙΑ 73-65

Την ήττα από την οικοδέσποινα του Ευρωμπάσκετ, Σλοβενία, 73-65, γνώρισε η εθνική, με την ολοκλήρωση των αγώνων της 2ης ημέρας του 6ου ομίλου στη Β΄ φάση. Από το -26 (36-62) οι Έλληνες διεθνείς μείωσαν στο -6 (62-68), 1.59΄΄ πριν το τέλος, αλλά λάθη στο τέλος στοίχησαν μία επική ανατροπή. Με 1 νίκη - 3 ήττες πλέον, οι παίκτες του Αντρέα Τρινκιέρι χρειάζονται νίκη επί της Κροατίας που έχει ήδη προκριθεί, την ερχόμενη Δευτέρα (16/9, 15:30) και ήττα της Ισπανίας από την Ιταλία. Με 3 νίκες - 1 ήττα, οι Σλοβένοι εξασφάλισαν και μαθηματικά την πρόκριση στους «8» της διοργάνωσης.

Τα δεκάλεπτα: 13-26, 27-43, 46-62, 65-73

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη