allnews-epirus

ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ ΠΡΟΣ ΠΑΠΟΥΛΙΑ: "ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2015 ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΘΑ ΦΘΑΝΟΥΜΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΙΝΑ"

Χρυσοχοΐδης σε Παπούλια: Ο δρόμος Κορίνθου - Πατρών - Ιωαννίνων είναι από τα μεγαλύτερα έργα που έχουν γίνει ποτέ Ο υπουργός Υποδομών ενημέρωσε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για τα μεγάλα έργα
Τα έργα στους αυτοκινητοδρόμους πάνε καλά και το 70% βρίσκεται σε εξέλιξη και ταυτόχρονα περίπου 7.500 χιλιάδες είναι οι άμεσα εργαζόμενοι, απάντησε στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, όταν ο Κάρολος Παπούλιας τον υποδέχθηκε στο Προεδρικό Μέγαρο και τον ρώτησε «πώς πάνε τα έργα».
«Για τον Ε-65 θα δώσουμε και το άλλο τμήμα που αφήσαμε, από τη Λαμία μέχρι την Ξυνιάδα, που αυτήν τη στιγμή είναι ημιτελές», ανέφερε ο κ. Χρυσοχοΐδης, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Εδιήσεων.
Ενημερώνοντας τον Πρόεδρο, σημείωσε: «Κάναμε μια πολύ μεγάλη δουλειά εκεί κοντά στα Γιάννινα, όπου παρακάμπτουμε τον υφιστάμενο δρόμο και μια νέα χάραξη -είμαστε σε συνεννόηση με τον κ. Αβραμόπουλο να πάρουμε κι ένα στρατόπεδο που είναι εκεί- και βέβαια, όπως ξέρετε, στη Κλόκοβα θα γίνουν δύο μεγάλες σήραγγες της τάξεως των 3 χιλιομέτρων η κάθε μία κι έτσι το να φτάσει κανείς στα Γιάννενα θα είναι πλέον πολύ εύκολο.Και όλα αυτά τελειώνουν, με βάση το χρονοδιάγραμμα, το οποίο είναι αυστηρό, τέλος του 2015, δηλαδή σε ενάμιση χρόνο από σήμερα».
Ο κ. Παπούλιας ζήτησε να μάθει από πού είναι η χρηματοδότηση και ποιες εταιρείες έχουν αναλάβει τα έργα. «Έχουμε καλές και μεγάλες εταιρείες. Ουσιαστικά το κατασκευαστικό έργο είναι απολύτως ελληνικό και έχουν ισχυρό know-how, έχουν εμπειρία. Ταυτόχρονα και παράλληλα με την Ολυμπία Οδό, μεταξύ Κορίνθου και Πάτρας, γίνεται και η σιδηροδρομική γραμμή.Να σας πω χαρακτηριστικά ότι στο τμήμα από την Κόρινθο- Πάτρα- Γιάννενα, μαζί με τη σιδηροδρομική γραμμή, εκτελούνται έργα της τάξεως των 3,5 δισ. ευρώ. Είναι τα μεγαλύτερα έργα που έχουν γίνει ποτέ», επισήμανε ο υπουργός και διευκρίνισε ότι τα χρήματα είναι ευρωπαϊκοί πόροι.
«Από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, από εμπορικές τράπεζες και λεφτά που βάζουν οι παραχωρησιούχοι. Είναι ένα καινούργιο μοντέλο, μαζί με τα διόδια επίσης, που τα έσοδά τους πάνε αποκλειστικά και μόνο στην κατασκευή των έργων», τόνισε.
«Και δίνει και δουλειές στην περιφέρεια, που είναι πολύ σημαντικό», παρατήρησε ο κ. Παπούλιας.
"ΤΡΕΧΕΙ" Η ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ
Με ένταση προχωρούν οι εργασίες κατασκευής στην Ιόνια Οδο. Ειδικά στο νότιο τμήμα που δεν έχει ιδιαίτερα μεγάλα τεχνικά έργα το έργο ωριμάζει καθημερινά. Αν και το χρονοδιάγραμμα του έργου δεν μιλά για τμηματική παράδοση, δεν θα ήταν έκπληξη αν βλέπαμε νωρίτερα να τελείωνε το νότιο τμήμα που θα "κουμπώσει" με την παράκαμψη Αγρινίου, τμήμα 35χλμ που έχει ολοκληρωθεί από το 2010.
Αυτλή την εποχή ολοκληρώνονται οι μελέτες για να ξεκινήσει η διάνοιξη της σήραγγας στην Κλόκοβα (ή Παλιοβούνα αν θέλετε) και στόχος είναι να γίνει με όσο το δυνατόν πιο γρήγορους ρυθμούς. Όπως και να έχει πάντως είναι εξαιρετικά δύσκολο να έχουμε ολοκλήρωση και λειτουργία της σήραγγας μέχρι το τέλος του 2015.

Όλα τα εργοτάξια στην Ιόνια Οδό σε λειτουργία
Στο βόρειο τμήμα, που το γεωγραφικό ανάγλυφο είναι πιο δύσκολο οπι εργασίες είναι το ίδιο έντονες αλλά με μεγαλύτερη προσοχή. Ειδικά το ορεινό τμήμα από την Άρτα μέχρι τα Ιωάννινα θεωρείται το δυσκολότερο σε όλο τον άξονα της Ιόνιας Οδού. Να θυμίσουμε πως  ο  υπουργός Υποδομών είπε και σήμερα στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ότι, "ο αυτοκινητόδρομος θα είναι πραγματικότητα στο τέλος του 2015 και οι προθεσμίες κατασκευής θα τηρηθούν με αυστηρότητα".
Το βέβαιο είναι πως το επόμενο διάστημα αναμένεται η ορατή πρόοδος των έργων σε όλο το μήκος και η εκκίνηση της διάνοιξης της σήραγγας στην Κλόκοβα που είανι στρατηγική για να μην υπάρχουν βραδυπορείες πριν ή μετά την μεγάλη γέφυρα του Ρίο-Αντίρριο.
Με την ολοκλήρωση της Ιόνιας Οδού αλλά και του κάθετου αυτοκινητόδρομου Άκτιο-Αμβρακία η Δυτική Στερεά και η Ήπειρος θα γνωρίσουν μεγάλη επιτάχυνση στην ανάπτυξη καθώς ο σημερινός δρόμος αποτελεί τροχοπέδη τόσο για τις επιβατικές όσο και για τις εμπορευματικές μεταφορές. Η Ιόνια Οδός όμως θεωρείται εξίσου σημαντική για την μετάβαση στα Ιόνια Νησιά και μαζί με την υποθαλάσσια ζεύξη της Λευκάδας θα είναι το σημαντικότερο συγκοινωνιακό έργο που έχει γίνει ποτέ στην περιοχή.

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη