allnews-epirus

ΠΩΣ ΑΛΛΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ, "ΠΕΡΙ ΆΛΛΩΝ ΤΥΡΒΑΖΟΥΝ"

Στα... όπλα η Μεσσηνία για το αεροδρόμιο στην Τρίπολη  Για το βουλευτή Μεσσηνίας, η απόφαση εκθέτει ανεπανόρθωτα τον πρωθυπουργό κ. Σαμαρά

Κάθε περιοχή, που στοχεύει στην ανάπτυξή της, πρέπει να διεκδικεί.Για να γίνει αυτό, απαιτείται, αρχικά να υπάρχουν δυναμικοί και αποφασισμένοι αιρετοί ¨άρχοντες" και φυσικά πολίτες που να διεκδικούν επίσης αποφασιστικά. 

Κάτι τέτοιο, δυστυχώς δεν υπάρχει στην Ήπειρο, και μόνο στις νέες Δημοτικές Αρχές στηρίζουμε κάποιες ελπίδες, γιατί ακόμη "δεν άνοιξαν τα χαρτιά τους". 

 Μακάρι να μη ακολουθήσουν την πεπατημένη...Σε ότι αφορά την Περιφέρεια Ηπείρου και την αντίστοιχη Διευρυμένη, το έχουμε πάρει προ πολλού απόφαση, οτι "περι άλλων τυρβάζουν".Σε ότι έχει σχέση με τους ντόπιους βουλευτές ...αστο καλύτερα!!!
Παράδειγμα για άλλη μια φορά ο εμπαιγμός για το αεροδρόμιο Ιωαννίνων, και η αδιαφορία των ντόπιων αρμοδίων, που κατά τα άλλα κάνουν λόγο για ανάπτυξη κ.λ.π.κ.λ.π.  Κι ενώ εδώ το μοναδικό αεροδρόμιο της Ηπείρου έχει εγκαταληφθεί ( του Ακτίου ανήκει στην Αιτωλ/νια) στην Πελοπόννησο σον τόπο καταγωγής του πρωθυπουργού Σαμαρά, αναπτύσσονται δύο αεροδρόμια σε απόσταση μισής ώρας το ένα απο το άλλο. Είναι τόσο σκανδαλώδης αυτή η τακτική, (αν και είναι προς όφελος της περιοχής), που "κηρύχθηκε πόλεμος", μεταξύ των Δήμων Καλαμάτας και Τρίπολης. Γιατί εκεί ξέρουν να διεκδικούν και κυρίως γνωρίζουν πολύ καλά οτι η ανάπτυξη μιας περιοχής, στηρίζεται στο αεροδρόμιο. Διαβάστε λοιπόν τι συμβαίνει εκεί, πώς διεκδικούν και πώς καλύπτουν τα συμφέροντά τους...
ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΡΙΠΟΛΗ...
Οι κυβερνητικές ανακοινώσεις για τη λειτουργία πολιτικού αεροδρομίου και στην Τρίπολη δίνουν μια ακόμα ευκαιρία για επιφανειακή αντιπαράθεση μεταξύ των δύο Δήμων (Τρίπολη-Καλαμάτα), αλλά και για μια ουσιαστική πολιτική διαμάχη μεταξύ αυτών που εμπνεύστηκαν την παραπάνω απόφαση και του δημάρχου Π. Νίκα και του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Θ. Πετράκου.

Ο πρώτος με γραπτή ανακοίνωσή του σημειώνει: «Στο αεροδρόμιο Καλαμάτας, που είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο αεροδρόμιο της Ελλάδος, δεν έχει γίνει τα τελευταία χρόνια κανένα ουσιαστικό έργο για τη βελτίωση των υποδομών του. Κανένα ουσιαστικό έργο, δηλαδή, για την “πύλη εισόδου” μιας περιοχής, για την οποία υπάρχει αισιοδοξία και αποδείξεις ραγδαίας ανάπτυξης.
Αντίθετα, ανακοινώθηκε με τυμπανοκρουσίες ο εκσυγχρονισμός και η λειτουργία ανταγωνιστικού αεροδρομίου στην Τρίπολη (μισή ώρα απόσταση), κάτι που θα πλήξει καίρια το αεροδρόμιο της Καλαμάτας.
Κι εδώ προκύπτουν τα εύλογα ερωτήματα: Το ορθό και το λογικό δεν είναι να ολοκληρώνουμε τις στοιχειώδεις υποδομές σ’ ένα αεροδρόμιο (Καλαμάτας) πριν φτιάξουμε το άλλο (Τρίπολη); Από ποια μελέτη (τεχνική, οικονομική κ.λπ.) προκύπτει η ανάγκη λειτουργίας αεροδρομίου (Τρίπολη) σε μισή ώρα απόσταση (Καλαμάτα);
Η επιλογή της διαδικασίας ΣΔΙΤ (Σύμπραξη Δημοσίου – Ιδιωτικού Τομέα) σημαίνει ότι και το κράτος πρέπει να βάλει χρήματα. Δηλαδή, για το αεροδρόμιο της Τρίπολης υπάρχουν χρήματα και γι’ αυτό της Καλαμάτας δεν υπάρχουν;
Οι χθεσινές (σ.σ. προχθεσινές) ανακοινώσεις για το αεροδρόμιο της Τρίπολης, όποια στόχευση κι αν έχουν, δεν μπορεί να είναι αποδεκτές και, δυστυχώς, αποδεικνύουν πως η οικονομική κρίση σε τίποτε δε μας έχει διδάξει (προγραμματισμός, διαχείριση πόρων, αιτιολόγηση αποφάσεων κ.λπ.). Θεωρώ πως όλοι οι αιρετοί του τόπου μας πρέπει να εκφράσουν ΕΥΘΕΩΣ την άποψή τους γι’ αυτό το θέμα».
Για το βουλευτή Μεσσηνίας, η απόφαση εκθέτει ανεπανόρθωτα τον πρωθυπουργό κ. Σαμαρά, ο οποίος, σύμφωνα με τον κ. Πετράκο, είναι υπόλογος απέναντι στους πολίτες της Μεσσηνίας μετά τις απίστευτες δηλώσεις των υπουργών της κυβέρνησής του, κ.κ. Μ. Χρυσοχοΐδη και Δ. Αβραμόπουλου. Η δήλωση ότι το αεροδρόμιο της Καλαμάτας είναι κορεσμένο και για αυτό πρέπει να ανοίξει κι άλλο, το οποίο μάλιστα θα απέχει 35 λεπτά από το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, είναι προκλητική.
«Αν το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, σύμφωνα με τις δηλώσεις του κ. Χρυσοχοΐδη, είναι κορεσμένο, τότε οφείλει να απαντήσει ο κ. Χρυσοχοΐδης και πρώτα από όλα ο πρωθυπουργός της χώρας κ. Σαμαράς, γιατί δεν έχει προχωρήσει μετά από 26 μήνες που βρίσκεται στη διακυβέρνηση της χώρας στην αναβάθμιση των υποδομών του αεροδρομίου της Καλαμάτας;», αναρωτιέται ο κ. Πετράκος.

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη