allnews-epirus

ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΤΖΑΜΙ ΣΤΟ ΠΙΛΟΤΗΡΙΟ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΤΗΝ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΟΥ AIRBUS?

Μια νέα θεωρία   σχετικά με την αεροπορική τραγωδία του Airbus A320, κατά την οποία 150 άτομα έχασαν τη ζωή τους, και αφορά το τζάμι του πιλοτηρίου που έσπασε και οι πιλότοι δεν είχαν δυνατότητα να στείλουν σήμα κινδύνου.
Το καταδικασμένο λοιπόν αεροσκάφος της Germanwings ίσως συνετρίβη γιατί έσπασε το τζάμι στο πιλοτήριο, προκαλώντας αποσυμπίεση και  απότομη πτώση των επιπέδων του οξυγόνου στο αεροσκάφος με αποτέλεσμα οι πιλότοι να έχασαν τις αισθήσεις τους, αναφέρει η βρετανική εφημερίδα,  Daily Mail.
Σύμφωνα με τη Daily Mail, τα νέα αυτά στοιχεία ίσως εξηγούν τα όσα σημειώθηκαν από τις 10:30 ως τις 10.31, «το κρίσιμο λεπτό», όπως το χαρακτήρισε σήμερα η Γαλλίδα υπουργός Μεταφορών, Σεγκολέν Ρουαγιάλ.
Ειδικότερα, η Ρουαγιάλ ανέφερε ότι οι πιλότοι σταμάτησαν την επικοινωνία στις 10.30 π.μ.. Όπως εξήγησε, αυτό σημαίνει ότι το Airbus A320 της γερμανικής εταιρείας βρισκόταν σε πορεία καθόδου όχι για 8, αλλά για 18 λεπτά και ότι μπορεί να έπεσε δηλαδή από τα 28.000 πόδια στα 2.000 χωρίς σήμα κινδύνου..
Η νέα θεωρία για το σπασμένο τζάμι συζητήθηκε, σύμφωνα με το δημοσίευμα, την Τετάρτη στο διαδικτυακό φόρουμ Επαγγελματιών Πιλότων αεροπόρων (PPRuNe), έπειτα από μια ανώνυμη αναφορά ότι κατέστη εφικτό να ληφθούν τα δεδομένα από το πρώτο μαύρο κουτί του αεροπλάνου.
 Daily Mail
ΑΝΑΚΤΗΘΗΚΑΝ ηχητικά αποσπάσματα
Οι ερευνητές αεροπορικών δυστυχημάτων οι οποίοι αναζητούν τα αίτια της συντριβής του Airbus A320 της εταιρείας Germanwings στις γαλλικές Άλπεις  κατάφεραν να ανακτήσουν ένα αξιοποιήσιμο ηχητικό απόσπασμα από το ένα από τα “μαύρα κουτιά” που βρέθηκε στον τόπο της τραγωδίας, ανακοίνωσε απόψε η εθνική υπηρεσία ερευνών και αναλύσεων για θέματα ασφαλείας της πολιτικής αεροπορίας της Γαλλίας (Bureau d'Enquêtes et d'Analyses pour la sécurité de l'aviation civile, BEA).
“Μόλις καταφέραμε να ανακτήσουμε ένα αξιοποιήσιμο ηχητικό αρχείο”, είπε ο επικεφαλής της BEA Ρεμί Ζουτί κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης Τύπου, επισημαίνοντας ότι είναι ακόμη πολύ νωρίς για να εξαχθεί οποιοδήποτε συμπέρασμα για τα αίτια της συντριβής. Οι ερευνητές δεν μπορούν αυτή τη στιγμή να δώσουν “την παραμικρή εξήγηση ή ερμηνεία” για τα αίτια του δυστυχήματος στο οποίο έχασαν τη ζωή τους και οι 150 επιβαίνοντες στο επιβατικό αεροσκάφος της θυγατρικής χαμηλού κόστους της Lufthansa, τόνισε ο ίδιος.
“Θα γίνει λεπτομερής δουλειά με βάση το αρχείο αυτό για να καταλάβουμε, να ερμηνεύσουμε τις συνομιλίες και τους ήχους που ακούγονται”, είπε ο Ζουτί και πρόσθεσε ότι θα έχει περισσότερα, αναλυτικά στοιχεία “εντός ημερών” χάρη στα ανακτηθέντα δεδομένα από τον αυτόματο καταγραφέα συνομιλιών πιλοτηρίου (Cockpit Voice Recorder, CVR).
Πέραν των συνομιλιών, η συσκευή αυτή καταγράφει επίσης όλους τους ήχους και τις προειδοποιήσεις ασφαλείας που ακούγονται στο πιλοτήριο.
“Σε αυτό το στάδιο, προφανώς, δεν είμαστε να θέση να δώσουμε την παραμικρή εξήγηση ή ερμηνεία για τους λόγους που μπορεί να οδήγησαν το αεροσκάφος να χάσει ύψος, και τους λόγους που δυστυχώς συνέχιζε να κατεβαίνει ως τη συντριβή του, καθώς και τους λόγους για τους οποίους (οι χειριστές) δεν απάντησαν στις προσπάθειες των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας να επικοινωνήσουν μαζί τους”, συνόψισε ο Ζουτί. “Δεν κάνουμε καμιά υπόθεση σε αυτό το στάδιο”, πρόσθεσε και περιορίστηκε να επιβεβαιώσει απλώς ότι στο Αίρμπας δεν σημειώθηκε έκρηξη κι ότι συνέχιζε να πετάει κανονικά μέχρι να συντριβεί.
Στο μεταξύ, το Στέιτ Ντιπάρτμεντ εξέδωσε πριν από λίγο μια ανακοίνωση στην οποία διευκρινίζει ότι οι υπήκοοι των ΗΠΑ που έχασαν τη ζωή τους στο δυστύχημα επιβεβαιώθηκε πως είναι τρεις.
Σύμφωνα με την εκπρόσωπο της αμερικανικής διπλωματίας Τζένιφερ Ψάκι, αξιωματούχοι έχουν επιβεβαιώσει μέχρι στιγμής ότι ανάμεσα στα θύματα της τραγωδίας ήταν η Ιβόν Σέλκι και η κόρη της Έμιλι, ενώ πρόσθεσε ότι δεν θέλει ακόμη να κατονομάσει τον τρίτο Αμερικανό υπήκοο που έχασε τη ζωή του.

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη