allnews-epirus

ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΙΝΑ ΟΤΙ ΥΠΆΡΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ?

ΦΩΤΟ: Έτσι θα ήταν το... 2003 με την ολοκλήρωσή του το αεροδρόμιο Ιωαννίνων. Ωραία η μακέτα που μας έμεινε, έτσι?

"Κάποιος φούρνος θα γκρεμίστηκε", όπως λέει ο σοφός Λαός μας και ο Δήμος έστειλε σήμερα επιστολή διαμαρτυρίας στην ΥΠΑ και τους αρμόδιους υπουργούς, εκφράζοντας την διαμαρτυρία του για την καθυστέρηση έναρξης των έργων εκσυγχρονισμού του αεροδρομίου Ιωαννίνων. Παρ΄όλα αυτά η ενέργεια θεωρείται θετική και μακάρι να μην είναι η πρώτη και τελευταία για το 2015...
Στην Περιφέρεια Ηπείρου, ας μην ενοχλήσουμε τον πολυετή εφησυχασμό τους.Το ίδιο ισχύει και για τους φορείς της περιοχής  (Επιμελητήρια, Πανεπιστήμιο, κ.λ.π)...
Στον Περιφερειάρχη Αλέκο Καχριμάνη, μπορούμε να αποδεχτούμε πολλές θετικές κινήσεις του για την Περιφέρεια Ηπείρου, αλλά έχει μια περίεργη...αλλεργία στα μεγάλα έργα υποδομής, λες και θα πληρώσει απο την τσέπη του το κόστος κατασκευής τους. Στις θητείες του λοιπόν, "θάφτηκε" η σιδηροδρομική σύνδεση της Ηπείρου, η οποία είχε δρομολογηθεί με ενθουσιασμό, είχε γίνει χρηματοδότηση μελετών (αλήθεια τι έγινε με αυτή την περίπτωση) και ήταν πλήρης η αδιαφορία με τον εκσυγχρονισμό του αεροδρομίου Ιωαννίνων. Κι αν σε μια Περιφέρεια, δεν γίνεται σωστά η αξιολόγηση των προτεραιοτήτων για την ανάπτυξή της, όλα τα άλλα είναι περιττά. 

Ενώ λοιπόν ο Περιφερειάρχης αδιαφορεί για το Νο1 έργο ανάπτυξης του τουρισμού όπως είναι το αεροδρόμιο, σωρηδόν στέλνονται αντιπροσωπείες για συμμετοχή σε διάφορες εκθέσεις τουρισμού, στην Ευρώπη και όχι μόνο. Πραγματικά περιμένουμε με ενδιαφέρον τον απολογισμό απο το σημαντικό ποσό για τον Τουρισμό που είχε στην διάθεσή της η Περιφέρεια για να δούμε, πόσα που και πώς δαπανήθηκαν αυτά τα χρήματα, αλλά κυρίως τι αποτελέσματα είχαν για την περιοχή. Εκ των προτέρων σας σας λέω οτι δεν καταγράφηκε στην περιοχή των Ιωαννίνων αύξηση τουριστών απο περιοχές που μοιράστηκαν φυλλάδια για την περιοχή σε διεθνείς εκθέσεις. Κι ο λόγος απλός. Για να ενδιαφερθούν ξένοι τουρ- οπερεϊτορς και να οργανώσουν ταξίδια στα Γιάννινα, το πρώτο που εξετάζουν είναι το αεροδρόμιο της περιοχής, τις δυνατότητές του σε μέσα εξυπηρέτησης μεγάλου αριθμού επιβατών (αίθουσες αναμονής, αναχώρησης, αφίξεων, ταινιόδρομοι αποσκευών κ.λ.π.) αίθουσα τελωνειακών ελέγχων κ.λ.), ύπαρξη σύγχρονων ραδιοβοηθημάτων που να εξασφαλίζουν την ασφάλεια των πτήσεων, πυρόσβεση, καύσιμα αεροσκαφών κ.λ.π. Τι από αυτά έχει τοα αεροδρόμιο Ιωαννίνων? Σχεδόν τίποτε...Ευτυχώς, να θυμόμαστε με ευγνωμοσύνη την ΜΟΜΑ, που κατασκεύασε ένα ασφαλή διεθνή διάδρομο 2,5 χιλιομέτρων ικανό να δέχεται με ασφάλεια προσγειώσες/απογειώσεις όλων των τύπων αεροσκαφών και τελευταία την μεγάλη πίστα που μπορεί αν φιλοξενήσει πολλά αεροσκάφη, καθώς και τον νέο πύργο ελέγχου...
Το περιβόητο σύγχρονο κτίριο του αεροδρομίου 10.000 τ.μ που έπρπε να είχε παραδοθεί το ...2003, ακόμη δεν ξεκίνησε, αλλά επιπλέον το συρρίκνωσαν στα 1.000 τ.μ συν μέρος του παλιού κτιρίου, γιατί έτσι βόλευε την κατασκευάστρια εταιρεία και την πρόταση αποδέχθηκε ο τότε Γιαννιώτης αρμόδιος υπουργός!!!
Και είναι τόσο... έντονο το ενδιαφέρον της Περιφέρειας Ηπείρου για το αεροδρόμιο Ιωαννίνων, που πριν λίγα χρόνια δύο αντιπεριφερειάρχες επισκέφτηκαν το αεροδρόμιο Ακτίου και συζητούσαν για έργα που πρέπει να γίνουν, αγνοώντας οτι το συγκεκριμένο αεροδρόμιο ανήκει στην Αιτωλοακαρνανία και αρμόδια είναι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος. Βλέπετε ο ένας απο τους αντιπεριφερειάρχες, είναι ιδιοκτήτης σε ξενοδοχεία στην Πρέβεζα και την Πάργα και φυσικό είναι το ενδιαφέρον του να εστιασθεί εκεί που φθάνουν οι πελάτες του για να ανεβαίνουν οι πληρότητες των επιχειρήσεών του. Ο ίδιος είναι και σήμερα αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης και το ενδιαφέρον του παραμένει το ίδιο, όχι φυσικά για το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων, που το αγνοεί, και ο κ. Καχριμάνης "σφυρίζει αδιάφορα". 
Αυτά, γιατί όταν μια Περιφέρεια σχεδιάζει σωστά, πρέπει να έχει όραμα, και να δίνει με ενδιαφέρον και έργα ώθηση σε όλη την περιοχή, για να μπορεί επιτέλους να βάζει και την σφραγίδα  σε έργα που μένουν και θυμίζει και στους επόμενους τις ικανότητες των επικεφαλής.
Αυτή την τακτική,προφανώς κατέγραψε ο δήμαρχος Θωμάς Μπέγκας που αποφάσισε να πάρει "το παιχνίδι πάνω του" στέλνοντας χθες μιασ σκληρή επιστολή στην ΥΠΑ και τους αρμόδιους υπουργούς. Θα έχει ενδιαφέρον η συνέχεια και κατά πόσο ο κ. Μπέγκας θα κινηθεί αποφασιστικά, για να δούμε επιτέλους μπουλντόζες στο αεροδρόμιο. Και κάτι άλλο...Η διεκδίκηση να είναι για την υλοποίηση της αρχικής μελέτης και όχι της κουτσουρεμένης, πόσο μάλλον που σχεδιάζουν να γκρεμίσουν το σημερινό κεντρικό κτίριο, να αφήσουν τις αίθουσες αναχωρήσεων - αφίξεων και πάνω σε αυτές να κάνουν "μπαλώματα" με το υπόλοιπο κτίριο. Τους προειδοποιούμε -και κυρίως την κατασκευάστρια εταιρεία που έχει αυτές τις φαεινές ιδέες-, ότι δεν θα το ανεχθούμε και θα ανοίξει μεγάλη ιστορία. Δεν πρόκειται να περάσει κι αυτό, όπως οι "μαϊμού" μελέτες στο αρχικό κτίριο που ήταν απο άλλο αεροδρόμιο (...αλήθεια πόσο πληρώθηκαν?) και για το σκάνδαλο αυτό ακόμη κανένας δεν οδηγήθηκε στη Δικαιοσύνη.
Αυτά και θα επανέλθουμε σύντομα...
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΟΥΣΗΣ


  




Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη