Πρέβεζα:Σύσκεψη με θέμα την αναβάθμιση του ΤΕΙ


Σύσκεψη φορέων με θέμα την προοπτική αναβάθμισης του  Τμήματος Λογιστικής-Χρηματοοικονομικής που λειτουργεί στην Πρέβεζα  διοργανώνει  την Τετάρτη  25 Οκτωβρίου  και ώρα 11.π.μ στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου  ο Δήμαρχος Πρέβεζας Χρήστος Μπαϊλης.

Στην σύσκεψη έχουν κληθεί να συμμετάσχουν οι βουλευτές κ. Μπάρκας και Γιαννάκης, ο Αντιπεριφερειάρχης κ.Ιωάννου, η Διοίκηση του ΤΕΙ Ηπείρου και  εκπρόσωποι των σπουδαστών , ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου  κ.Δημόπουλος και ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου  κ. Γιαμάς. 

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη