Σύσκεψη φορέων με θέμα την
προοπτική αναβάθμισης του Τμήματος
Λογιστικής-Χρηματοοικονομικής που λειτουργεί στην Πρέβεζα διοργανώνει
την Τετάρτη 25 Οκτωβρίου και ώρα 11.π.μ στην αίθουσα του Δημοτικού
Συμβουλίου ο Δήμαρχος Πρέβεζας Χρήστος
Μπαϊλης.
Στην σύσκεψη έχουν κληθεί να
συμμετάσχουν οι βουλευτές κ. Μπάρκας και Γιαννάκης, ο Αντιπεριφερειάρχης
κ.Ιωάννου, η Διοίκηση του ΤΕΙ Ηπείρου και
εκπρόσωποι των σπουδαστών , ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου κ.Δημόπουλος και ο πρόεδρος του
Επιμελητηρίου κ. Γιαμάς.
Tags
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
