
Ξεκίνησε σήμερα η διανομή
ατομικών αντισηπτικών στους μαθητές πρώτης τάξης όλων των δημοτικών σχολείων
του Δήμου Ιωαννιτών.
Η δράση υλοποιείται στο
πλαίσιο του προγράμματος "Συμμαχία Ευθύνης κι Αλληλεγγύης" που έχει
δημιουργήσει η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος με μεγάλες επιχειρήσεις και με
στόχο την στήριξη των τοπικών κοινωνιών κατά την διάρκεια της πανδημίας.
Ο Δήμος παρέλαβε ατομικά
αντισηπτικά, αντισηπτικά μαντηλάκια και αντισηπτικά επιφανειών για τα 1089
«πρωτάκια» των 69 τμημάτων στα Δημοτικά Σχολεία.
Η διανομή ξεκίνησε σήμερα με
παράδοση του υλικού σε κάθε σχολική μονάδα και θα ολοκληρωθεί εντός της νέας
εβδομάδας.
Tags
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ