allnews-epirus

Εξοργιστική η αδιαφορία της Aegean -κι όχι μόνο-, προς το αεροδρόμιο Ιωαννίνων...


Η υπομονή έχει και τα όριά της και η AEGEAN, πρέπει επιτέλους να αντιληφθεί οτι, χρειάζεται να αλλάξει ριζικά την τακτική της απέναντι στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων και να αφουγκραστεί τις συνεχείς καταγγελίες αλλά και εκκλήσεις των τοπικών Αρχών , φορέων κι όχι μόνο, για σειρά θεμάτων που απασχολούν σοβαρά.

Είναι πασίγνωστο οτι στα δρομολόγια των Ιωαννίνων, ισχύουν τα πλέον ακριβά εισιτήρια που σε πολλές περιπτώσεις είναι τουλάχιστον διπλάσιας αξίας ακόμη και απο διεθνείς πτήσεις της ίδιας εταιρείας. Κι αυτό όταν οι πληρότητες στις πτήσεις των Ιωαννίνων, ξεπερνούν πάντα το 90%!!!. Κι αυτές οι πτήσεις γίνονται ακόμη με ελικοφόρα ATR-72 των 72 θέσεων, ενώ κάποιες φορές, δρομολογούνται Airbus 320 όταν η ζήτηση γίνεται ασφυκτική.  

-Δύο χρόνια τα Γιάννινα, αλλά και το Ηράκλειο ζητούν απο την AEGEAN αλλά και τα αρμόδια υπουργεία, με συζήτηση και στην Βουλή, την καθιέρωση αεροπορικής σύνδεσης Ηπείρου - Κρήτης, αλλά κι εδώ απευθύνονται σε...ώτα μη ακουόντων. Κάποιοι...αρμόδιοι, σιγομουρμούρισαν για δύο πτήσεις εβδομαδιαίως κι όχι καθημερινά, αλλά κι αυτό το...ξέχασαν στη συνέχεια...

-Το ίδιο ισχύει και για την αεροπορική σύνδεση των Ιωαννίνων με την Κύπρο, παρ΄ότι υπήρχε πετυχημένη αεροπορική σύνδεση με Κυπριακή εταιρεία, η οποία σταμάτησε να λειτουργεί και φυσικά σταμάτησαν όλα τα δρομολόγια που εκτελούσε. Κι όμως το δρομολόγιο αυτό, θα μπορούσε να εκτελεστεί με ενδιάμεσο σταθμό το Ηράκλειο, καλύπτοντας με ένα αεροσκάφος τις απαιτήσεις δύο προορισμών εξυπηρετώντας τις αυξημένες ανάγκες επιβατών, είτε είναι φοιτητές, έμποροι, κ.λ.π ή τουριστικά γκρούπ.

-Μόνη δικαιολογημένη κατάργηση πτήσης απο την AEGEAN, είναι αυτή των Ιωαννίνων -Τελ Αβίβ, με την έναρξη του πολέμου στο Ισραήλ. Μια πτήση που πετυχημένη που είχε κυρίως αυξημένη τουριστική κίνηση, κάτι που προκάλεσε το ενδιαφέρον και ισραηλινής αεροπορικής εταιρείας για δικά της δρομολόγια...

-Χρόνια τώρα ζητείται απο την AEGEAN η αεροπορική σύνδεση των Ιωαννίνων με γερμανικά αεροδρόμια, αίτημα και των χιλιάδων ξενητεμένων Ηπειρωτών, αλλά και γερμανικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται ήδη στα Γιάννινα. Κι εδώ η AEGEAN...σφυρίζει αδιάφορα!!!

-Αλήθεια έτυχε να ταξιδέψουν στελέχη της AEGEAN στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων, με βροχή, χιόνι, ή χαμηλές θερμοκρασίες ή παγωμένους ανέμους και ακόμη με υψηλές θερμοκρασίες κάτω απο τον καυτό ήλιο του καλοκαιριού? Ηλικιωμένοι, παιδιά ασθενείς, αλλά κι όλοι οι επιβάτες υποχρεούνται να διανύσουν μια μεγάλη απόσταση απο το αεροπλάνο μέχρι το κτίριο του αεροδρομίου και να ανέβουν σκαλοπάτια στην ύπαιθρο. Κι αυτό, όταν προβλέφθηκε και κατασκευάστηκε δρόμος που συνδέει την πίστα με τις αίθουσες αναχωρήσεων και αφίξεων. Ένα λεωφορείο αεροδρομίου, θα μπορούσε να λύσει αυτό το πρόβλημα. Και μη μας πούν οτι, αρμοδιότητα μεταφοράς των επιβατών είναι των εταιρειών εξυπηρέτησης αεροσκαφών, γιατί αυτές αν είχαν συμφωνία με την AEGEAN, για εξυπηρέτηση των επιβατών της, θα το έκαναν. Βέβαια το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν και οι επιβάτες των πτήσεων απο τις Σκανδιναβικές χώρες το καλοκαίρι, αλλά...

Κι ενώ το αεροδρόμιο Ιωαννίνων πέρασε στο περιθώριο για την AEGEAN, χθες  ανακοίνωσε νέες πτήσεις εξωτερικού και εσωτερικού για το 2025. 

Στοχεύει μόνο στον θερινό τουρισμό...
Στο δίκτυο λοιπόν, εσωτερικού, η AEGEAN προχωρά στην προσθήκη τεσσάρων νέων απευθείας δρομολογίων από το Ηράκλειο προς τη Ρόδο, τη Νάξο, την Κέρκυρα και την Κω, ενώ από το νησί της Ρόδου θα εκτελούνται από τον Ιούνιο του 2025 και ακόμα δυο νέες απευθείας πτήσεις προς τα Χανιά και τη Σαντορίνη. Πιο συγκεκριμένα, οι πτήσεις από το αεροδρόμιο του Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης» προς το αεροδρόμιο της Ρόδου «Διαγόρας» θα εκτελούνται καθημερινά, με την πρώτη πτήση να είναι προγραμματισμένη για το Μάρτιο του 2025, ενώ από τον Ιούνιο εκκινούν και τα δρομολόγια από το Ηράκλειο προς την Κω -με τρεις εβδομαδιαίες πτήσεις-, τη Νάξο και την Κέρκυρα, με 2 εβδομαδιαίες πτήσεις αντίστοιχα. Οι πτήσεις που θα διασυνδέουν την Ρόδο με τα Χανιά θα πραγματοποιούνται με αεροσκάφος ATR 42-600 δυο φορές την εβδομάδα και έχει ήδη προγραμματιστεί η αύξησή τους σε τέσσερις στα μέσα της τουριστικής περιόδου, ενώ οι πτήσεις από τη Ρόδο προς τη Σαντορίνη θα εκτελούνται τρεις φορές την εβδομάδα, κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Σάββατο. Τέλος, από τον Ιούνιο του 2025, η εταιρεία θα συνδέει απευθείας και τη βάση της Θεσσαλονίκης με το νησί της Σύρου, με τρεις εβδομαδιαίες πτήσεις κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Σάββατο.
Από τον Οκτώβριο του 2024 έχει ενισχύσει τη δραστηριότητά της και στα υπάρχοντα δρομολόγια από Αθήνα προς Κωνσταντινούπολη (4 καθημερινά δρομολόγια) και προς Σμύρνη (5 εβδομαδιαία δρομολόγια) αντίστοιχα, ενώ με την έναρξη του θερινού προγράμματος 2025 προσθέτει νέες απευθείας πτήσεις από Ηράκλειο, Μύκονο, Ρόδο και Σαντορίνη προς Κωνσταντινούπολη. Πιο συγκεκριμένα, από τον Απρίλιο του 2025 και καθ' όλη τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου το Ηράκλειο και η Σαντορίνη θα συνδέονται με την Κωνσταντινούπολη με 2 εβδομαδιαίες πτήσεις, οι οποίες θα αυξηθούν σε 4 την περίοδο αιχμής, ενώ από τον Ιούνιο του 2025 απευθείας πτήσεις από και προς την Κωνσταντινούπολη θα πραγματοποιούνται και από τη Μύκονο και τη Ρόδο (2 εβδομαδιαίες πτήσεις αντίστοιχα).
Σημειώνεται ότι η AEGEAN από τις αρχές του 2024 επιχειρεί προς το Λονδίνο, Heathrow καθημερινά με 4 πτήσεις, ενώ έχουν αυξηθεί οι συχνότητες των πτήσεων, οι προσφερόμενες θέσεις και η δραστηριότητα της εταιρείας σε περιοχές των Βαλκανίων, όπως τα Τίρανα και η Σόφια, αλλά και τη Σαουδική Αραβία, και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα με την προσθήκη ενός νέου απευθείας δρομολογίου από την Αθήνα προς το 'Αμπου Ντάμπι. Αντίστοιχή αύξηση καταγράφεται και σε άλλες παραδοσιακές αγορές ενδιαφέροντος του Ελληνικού κοινού, όπως το Βερολίνο, η Βαρκελώνη, η Μαδρίτη και η Λισαβώνα. Τέλος υπενθυμίζεται ότι στις 13 Φεβρουαρίου θα ξεκινήσουν, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί και οι νέες απευθείας πτήσεις της εταιρείας από την Αθήνα προς το Λας Πάλμας, ενώ από τις αρχές Ιουνίου, το Ηράκλειο θα συνδέεται απευθείας με το Μετς της Γαλλίας.
************************
Δηλαδή το ενδιαφέρον της AEGEAN στοχεύει μόνο στον θερινό τουρισμό στην Ελλάδα, εκεί που δραστηριοποιούνται και δεκάδες άλλες αεροπορικές εταιρείες απο όλη την Ευρώπη. Μπροστά λοιπόν σε αυτό τον ανταγωνισμό, η AEGEAN, γράφει στα παλαιότερα των υποδημάτων της, τα αεροδρόμια της ηπειρωτικής Ελλάδας. Ακόμη κι αυτό των Ιωαννίνων, που η ζήτηση για τον χειμερινό της τουρισμό είναι μεγάλη, απο την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Θα μπορούσαμε να επικαλεστούμε το παρελθόν της AEGEAN στο ξεκίνημά της όταν τα Γιάννινα, ήταν απο τα πρώτα αεροδρόμια που στήριξαν τις πτήσεις της με υψηλές πληρότητες, αρχικά με τα ATR που διέθετε και στη συνέχεια με τα AVRO, με δύο πτήσεις καθημερινά, ενώ επιπλέον δύο πτήσεις εκτελούσε και η Ολυμπιακή με ATR (επίσης κι αυτές με υψηλές πληρότητες), μετά την κατάργηση των διπλών καθημερινών πτήσεων με Μπόϊνγκ -737 επι κυβέρνησης Μητσοτάκη, που ...έκανε δύο κομμάτια, τον κρατι0κό αερομεταφορέα. Η κατάργηση των πτήσεων με Μπόϊνγκ, είχε προκαλέσει έντονες αντιδράσεις ακόμη και απο τα σωματεία της ΟΑ γιατί τα Γιάννινα ήταν ένα καλό... φιλέτο επιβατικής κίνησης, και ενίσχυσε το δέλεαρ πώλησης της Ολυμπιακής Αεροπλοϊας (όπως ονομάστηκε τότε) για την οποία υπήρχε ενδιαφέρον αγοράς απο τον Όμιλο Κυριακού, κάτι που τελικά απέτυχε...

Αυτά για την ιστορία που κάποιοι ξεχνούν...

LGIO προς Aegean, μας λαμβάνεις??? 

Γ.Κ



Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη