Ο Μ. Σχοινάς παρέλαβε από την Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων το πτυχίο του Βαγγέλη Γιακουμάκη και θα το παραδώσει στους γονείς του

"Με ξεχωριστή συγκίνηση παρέλαβα σήμερα το πτυχίο του Βαγγέλη Γιακουμάκη από τη Σχολή Γάλακτος Ιωαννίνων. Θα το παραδώσω στους γονείς του την Παρασκευή" ανέφερε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μαργαρίτης Σχοινάς σε ανάρτησή του στο "Χ", με αφορμή την επίσκεψή του στη Γαλακτοκομική Σχολή.
Όπως τόνισε πρόκειται για "ένα οφειλόμενο χρέος τιμής της Πολιτείας στη μνήμη του Βαγγέλη" προσθέτοντας ότι "η Σχολή Γάλακτος" είναι "φάρος γνώσης για τους νέους κτηνοτρόφους".
Το βραβείο παρέδωσε στον κ. Σχοινά η διευθύντρια της Σχολής Αλεξάνδρα Μέγα, σε μια πρωτοβουλία που απέτισε φόρο τιμής στη μνήμη του σπουδαστή και ανέδειξε το διαχρονικό μήνυμα κατά της βίας και του εκφοβισμού.

Μαρ. Σχοινάς:Έκτακτη στήριξη 1,8 εκ. ευρώ για τους παραγωγούς της Λαψίστας

Μήνυμα, ότι η νέα εποχή για τον πρωτογενή τομέα περνά μέσα από τις επενδύσεις στο νερό και στις αγροτικές υποδομές, έστειλε από το Μέτσοβο ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μαργαρίτης Σχοινάς, κατά τη 2η περιφερειακή συνεδρίαση του Εθνικού Διαλόγου για τη νέα Κοινή Αγροτική Πολιτική.
«Κάθε ευρώ των ευρωπαϊκών και εθνικών πόρων, πρέπει να πιάνει τόπο και να πηγαίνει στους πραγματικούς δικαιούχους», τόνισε ο κ. Σχοινάς, υπογραμμίζοντας ότι οι διαθέσιμοι πόροι θα κατευθυνθούν σε επενδύσεις που αφήνουν μόνιμο αποτύπωμα στον πρωτογενή τομέα και υπηρετούν την παραγωγή για δεκαετίες.
Ο υπουργός έκανε ιδιαίτερη αναφορά στον κάμπο Λαψίστας Ιωαννινων και στην ανάγκη σωστής διαχείρισης του αρδευτικού νερού, σημειώνοντας ότι η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί, αναδεικνύει με τον πιο εμφατικό τρόπο τη σημασία των επενδύσεων στις υδατικές υποδομές και στη σωστή διαχείριση του αρδευτικού νερού. Μάλιστα, από το βήμα της εκδήλωσης ανακοίνωσε ότι οι παραγωγοί της περιοχής που επλήγησαν από τη λειψυδρία κατά το 2025, θα ενισχυθούν με περισσότερα από 1,8 εκατ. ευρώ μέσω του καθεστώτος de minimis.
Παράλληλα, έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην πρόταση που έχει υποβληθεί από τον ΤΟΕΒ Κρύας - Λαψίστας για αρδευτικό έργο προϋπολογισμού 21,6 εκατ. ευρώ, στο πλαίσιο της πρόσκλησης για τα μεγάλα αρδευτικά έργα της χώρας. Όπως ανέφερε, η πρόταση βρίσκεται ήδη στο στάδιο της αξιολόγησης και στόχος του υπουργείου είναι η σχετική διαδικασία να έχει ολοκληρωθεί μέσα στο φθινόπωρο, ώστε να προχωρήσουν τα επόμενα βήματα για την υλοποίησή του.
Ολοκληρώνοντας την ομιλία του, ο υπουργός σημείωσε ότι η διαβούλευση για τη νέα ΚΑΠ που ξεκινά στην Περιφέρεια από το Μέτσοβο, αποτελεί μια συζήτηση εθνικού προσανατολισμού, οι αποφάσεις της οποίας θα επηρεάσουν το παραγωγικό αποτύπωμα της χώρας για ολόκληρη την επόμενη γενιά.



Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη