ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Dropdown Menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Τρίτη, 3 Απριλίου 2018

ΑΠΟ ΙΟΥΝΙΟ: ΠΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΡΩΜΗ- ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗ-ΚΡΗΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ....ΚΙ ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ..,.
by allnews EPIRUS - 1


Νέες πτήσεις απο τον Ιούνιο απευθείας απο το αεροδρόμιο Ιωαννίνων....Το ενδιαφέρον ξένων εταιρειών μεγαλώνει καθημερινά, καθώς μετά την εγκατάσταση σταθμού καυσίμων, το αεροδρόμιο Ιωαννίνων αρχίζει να θεωρείται σαν αεροπορικό κέντρο  12 μηνών με κανονικά δρομολόγια και όχι μόνο για μερικούς μήνες με πτήσεις τσάρτερ.
Με βάση το αεροδρόμιο Ιωαννίνων, οι αεροπορικές εταιείες θέλουν να καλύψουν τις περιοχές Ηπείρου, Αιτωλ/νίας, Θεσαλίας Δυτικής Μακεδονίας, Λευκάδας Κέρκυρας και Νότιας Αλβανίας, με κανονικά εβδομαδιαία αρχικά δρομολόγια όλο το χρόνο, εξυπηρετώντας μεμονωμένους επιβάτες, αλλά και τουριστικά γκρούπ. Μέχρι τώρα, οριστικοποιήθηκαν τα εξής δρομολόγια:
Από 4 Ιουνίου, η Κυπριακή αεροπορική εταιρεία Tus Air, που σήμερα εξυπηρετεί το δρομολόγιο Λάρνακα - Γιάννινα και αντίστροφα, τροποποιεί την πτήση που θα γίνεται περίπου δύο ώρες νωρίτερα με αναχώρηση απο Λάρνακα και θα εκτελείται ως εξής, πάντα Δευτέρα και Παρασκευή.
-Λάρνακα - Γιάννινα - Ρώμη-Γιάννινα - Λάρνακα. Στην Ρώμη την πτήση θα εξυπηρετεί το διεθνές αεροδρόμιο "Φιουμιτσίνο". Οι πτήσεις αυτές θα γίνονται όλους τους μήνες του χρόνου. Εντός των ημερών η Tus θα ανεβάσει το νέο της δρομολόγιο στο πρόγραμμά τηςκαι για ηλεκτρονικές κρατήσεις των ενδιαφερομένων.
Με αυτή την κίνησή της η Tus ανοίγει ένα νέο προορισμό από το αεροδρόμιο Ιωαννίνων, για τον οπίο υπάρχει έντονο ενδιαφέρον σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε η εταιρεία απο την ευρύτερη περιοχή. 
-Ταυτόχρονα η Tus απο τις αρχές Ιουνίου, ξεκινά και τις πτήσεις Τελ - Αβίβ - Γιάννινα Τελ -Αβίβ, που επίσης θα γίνονται δύο φορές τη βδομάδα, όλο το χρόνο.

Γερμανία και Κρήτη

Άλλη αεροπορική εταιρεία (δεσμευτήκαμε προσωρινά να μη ανακοινώσουμε το όνομάτης για δικούς της λόγους), είναι έτοιμη και σύντομα θα ανακοινώσει τις πτήσεις της, συνδέοντας τα Γιάννινα με το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης αλλά και το Ηράκλειο της Κρήτης.  Οι πτήσεις σχεδιάστηκαν απο αρχές Ιουνίου, δύο φορές την εβδομάδα ώς εξής:
-Ηράκλειο - Γιάννινα-Φρανκφούρτη-Γιάννινα - Ηράκλειο. Οι πτήσεις αυτές αρχικά προγραμματίστηκαν μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου. Θα είναι κανονικά δρομολόγια και όχι πτήσεις τσάρτερ, εξυπηρετώντας τόσο μεμονωμένους επιβάτεςς, όσο και γκρούπ. 
Πάνω σε αυτό το πρόγραμμα, ήδη ταξιδιωτικά γραφεία του εξωτερικού που ενημερώθηκαν, κινούνται για γκρούπ απο την Γερμανία προς τα Γιάννινα για χειμερινό τουρισμό, κάτι που σημαίνει συνέχιση των δρομολογίων και μετά τον Οκτώβριο. 
Εδώ υπάρχει συζήτηση και για σύνδεση των Ιωαννίνων με το Μόναχο όπου επίσης εκδηλώνεται ενδιαφέρον, αλλά προς το παρόν δεν έχουν οριστικοποιηθεί οι σχεδιασμοί.

Το 2019 και Όσλο- Ελσίνκι

Η εταιρεία Apollo που έκανε "γούρικο ποδαρικό" στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων, πέρα απο τα διπλά εβδομαδιαίως δρομολόγια που ξεκινά αρχές Μαϊου από Στοκχόλμη και Κοπεγχάγη για δεύτερη συνεχή χρονιά, σχεδιάζει εκτός των άλλων και για το 2019 προσθέτοντας δύο ακόμη προορισμούς προς και απο το αεροδρόμιο Ιωαννίνων, από Όσλο και Ελσίνκι.

Φέτος οι πτήσεις θα γίνονται κάθε Δευτέρα ως εξής:
Στοκχόλμη - Ιωάννινα 07:00 - 11:25 Ιωάννινα - Κοπεγχάγη 12:20 - 14:15 Κοπεγχάγη - Ιωάννινα 15:15 - 19:10 Ιωάννινα - Στοκχόλμη 20:10 - 22:35

Προσοχή στις λαθεμένες τακτικές Περιφέρειας και Δήμου

Κι ενώ γίνονται σοβαρές κινήσεις απο πολλές πλευρές για την συνεχή ανάπτυξη του αεροδρομίου Ιωαννίνων, καταγράφηκαν δύο λαθεμένες και επικίνδυνες τακτικές απο την Περιφέρεια Ηπείρου και τον Δήμο.
Στις συνεννοήσεις που έγιαν μεταξύ των παραπάνω με την Tus, είχαν δεσμευτεί οτι η αεροπορική εταιρεία της Κύπρου θα διέθετε τα απαραίτητα κονδύλια για την διαφήμιση του νέου αεροπορικού δρομολογίου και η Περιφέρεια με τον Δήμο δεσμεύτηκαν για ένα κονδύλιο 50.000 ευρώ, για διαφήμιση στο Ισραήλ των Ιωαννίνων και της Ηπείρου, για να γίνει περισσότερο γνωστός ο προορισμός στους Ισραηλινούς. Επίσης δεσμεύτηκαν για διάθεση ποσού 25.000 ευρώ, για διαφήμιση στα ΜΜΕ της Ηπείρου, του δρομολογίου Λάρνακας -Ιωαννίνων - Λάρνακας, για να γίνει γνωστή στην περιοχή η νέα αεροπορική σύνδεση. Από την πλευρά τους οι Κύπριοι υλοποίησαν την δέσμευσή τους διαθέτοντας ένα σημαντικό ποσό για διαφήμιση του δρομολογίου και της Ηπείρου στα Κυπριακά ΜΜΕ.
Κι όλα αυτά όταν Περιφέρεια και Δήμος, έχουν στους προϋπολογισμούς τους σημαντικά ποσά για προβολή της Ηπείρου, που όμως αναλώνονται σε ταξιδάκια σε διεθνείς εκθέσεις (...που χρειάζονται κι αυτά, αλλά υπάρχουν άλλες προτεραιότητες), αδιαφορώντας για σίγουρες περιπτώσεις προσέλκυσης επισκεπτών... Θα πρέπει να αντιληφθούν οτι, οι σύγχρονες τακτικές ανάπτυξης του τουρισμού, δεν εστιάζονται στην διανομή φυλλαδίων σε εκθέσεις, αλλά σε συμφωνίες με αυτούς που κινούν τα νήματα του τουρισμού και μπορούν να ταράξουν λιμνάζοντα νερά.
Αλλωστε η Tus δεν ζήτησε χρήματα (όπως σωρηδόν κάνουν άλλες αεροπορικές εταιρείες με σχεδόν όλους τους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας (...και μιλαμε για τεράστια ποσά), αλλά για διαφήμιση της Ηπείρου και την αεροπορική σύνδεση που ήδη υπάρχει... Χίλιες φορές να μη συμμετέχει Περιφέρεια και Δήμος στις μονότονες Εκθέσεις και να διαθέτει αυτά τα ποσά για διαφήμιση στα ΜΜΕ κάθε χώρας... Αυτές τις λαθεμένες τακτικές να τις σταματήσουν και άμεσα να υλοποιήσουν για όσα δεσμεύτηκαν στην Tus τα οποία σε τελική ανάλυση είναι πολύ λογικά και εξαιρετικά χρήσιμα για την Ήπειρο...
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΟΥΣΗΣ
« PREV
NEXT »

1 σχόλιο

  1. Μπράβο σε όλους τους εμπλεκόμενους. Επιτέλους το αεροδρόμιο Ιωαννίνων αξιοποιείται όπως πρέπει. Μακάρι όλο το έτος να υπάρχουν διαρκώς πτήσεις. Σύντομα θα λειτουργήσει και το δορυφορικό σύστημα προσγείωσης ενώ και τα έργα δεν φαίνεται να καθυστερήσουν! Μόνη ένσταση σε λίγα έτη ίσως χρειαστεί επέκταση πάλι αν υπάρχει πολλή κίνηση. Κακώς κουτσουρευτηκε το έργο. Τέλος πάντων, για τώρα καλά είναι. Ξύδι σε όλους τους επικριτές και μίζερους. Σωστά λέτε πάντως, ας μειωθούν λίγα ποσά από φυλλάδια και Εκθέσεις, τώρα που κύλησε δηλαδή νερό στο αυλάκι ας διαφημιζόμαστε μέσω εκεί ΜΜΕ μαζί με τις εταιρίες.
    Ορθά συνδέεται και η Γερμανία αλλά πρέπει να κυνηγηθεί όχι η Νότια Γερμανία μόνο αλλά και το Ντίσελντορφ! Στο κρατίδιο που ανήκει ζουν 140.000 Έλληνες και πολλοί Γερμανοί που συχνά πάνε Ελλάδα! Η μεγαλύτερη ελληνική κοινότητα της χώρας είναι με πολλούς Ηπειρώτες και γενικά Δυτικοελλαδίτες που πλην καλοκαιριού αναγκαστικά και εαν εχεις όρεξη την ταλαιπωρία και τα έξοδα έρχεσαι Ελλάδα μέσω Θεσσαλονίκης.

    Μακάρι όμως να μην καταλήξει κάποτε σε καμιά ιδιωτική εταιρία τύπου Φραπορτ (που τώρα σε Κέρκυρα και Άκτιο ψιλοαπειλείται αφού το ΚΡΑΤΙΚΟ Ιωαννίνων εκ φύσεως είναι πιο φθηνό 3 φορές) έναντι πινακίου φακής. Τζάμπα πράγμα θα πάρουν. Ίσως για ναναι σίγουρο να έπρεπε στο άμεσο μέλλον να γίνει Δημοτικό Αεροδρόμιο. Να ανήκει στους Δήμους Ζίτσας και Ιωαννιτών αλλά και την Περιφέρεια Ηπείρου ίσως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή