allnews-epirus

ΕΙΚΟΝΕΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΟΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΟΎΝ ΤΑ ΕΡΓΑ...ΟΥΡΕΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ...


Εικόνες ντροπής, που κάποιοι προσπαθούν να δικαιολογήσουν για να καλύψουν λάθη τους, την ανυπαρξία τους, αδιαφορία, καθυστέρηση έργων και πολλά άλλα, ελπίζοντας οτι θα γίνουν έρευνες για όσα συνέβησαν στα έργα του αεροδρομίου Ιωαννίνων και κάποιοι θα λογοδοτήσουν στην Δικαιοσύνη...
Δείτε λοιπόν την ταλαιπωρία των ξένων επιβατών που φθάνουν στο αεροδρόμιο για να ταξιδέψουν στην Κοπεγχάγη, Στοκχόλμη, Όσλο, Γκέτεμποργκ. Μπιλούντ κ.λ.π. Ουρές δεκάδων μέτρων έξω από το κτίριο αναχωρήσεων, μέχρι να μπούν σε αυτό και να προσεγγίσουν τους χώρους ελέγχου εισιτηρίων και αποσκευών. Κάτω απο τον καυτερό ήλιο. -ή την βροχή-, είναι υποχρεωμένοι να περιμένουν φανερά εξοργισμένοι, αλλά πώς να αντιδράσουν οι άνθρωποι?
Ιδια και χειρότερη εικόνα στην άλλη πλευρά του κτιρίου, στην αίθουσα αφίξεων, όπου κι εκεί ουρες επιβατών για την παραλαβή των αποσκευών τους κάτω απο μεγάλες ...τέντες.
Κι όλες αυτές οι εικόνες που είναι εξαιρετικά ντροπιαστικές για το αεροδρόμιο Ιωαννίνων γιατί?
Κι ο τελευταίος Γιαννιώτης γνωρίζει το πώς ένα "σύγχρονο γεφύρι της Άρτας". δημιουργήθηκε τα τελευταία 20 χρόνια στον εκσυγχρονισμό του αεροδρομίου Ιωαννίνων. Ξεκίνησε με τις προοπτικές νέου κτιρίου 100.500 τ.μ σε τρεις ορόφους, χρησιμοποιήθηκαν μελέτες που δεν προβλέπονταν για το συγκεκριμένο έργο, όλα ακυρώθηκαν, ακολούθησαν καθυστερήσεις, τροποποιήσεις κ.λ.π και τελικά απο τον προβλεπόμενο προϋποογισμό των 50 εκατομ ευρώ, ένα συρρικωμένο κτίριο που δεν φθάνει τα 3.000 τ.μ άρχισε να κατασκευάζεται εδώ και χρόνια με ρυθμούς τραυματισμένης χελώνας και φυσικά εξαιρετικά μειωμένο προϋπολογισμό. 
Αχικά έγινε ένα μέρος της νέας αίθουσας αναχωρήσεων και στην συνέχεια άρχισε η κατασκευή του υπόλοιπου κτιρίου. Χρονοδιάγραμμα παράδοσης όλου του κτιρίου, αρχικά τέλη Νοεμβρίου του περασμένου χρόνου, στη συνέχεια τέλη Δεκεμβρίου, στη συνέχεια τέλη Ιανουαρίου και τέλη Μαρτίου, ώστε να είναι έτοιμο τον Απρίλιο που αρχιζαν οι πτήσεις εξωτερικού...
Πλησιάζουμε λοιπόν στα τέλη Ιουνίου και ιδού τα αποτελέσματα...
Και να δοθεί σε λειτουργία η υπόλοιπη αίθουσα αναχωρήσεων, θα υπάρξει μια άμβλυνση του προβλήματος, αλλά και πάλι προβλήματα θα υπάρχουν στην γρήγορη και αξιοπρεπή εξυπηρέτηση των επιβατών.
Το All News Epirus, έγκαιρα είχε προειδοποιήσει τους πάντες για την αίθουσα αφίξεων που παραμένει η ίδια, οτι είναι ανεπαρκέστατη. Κανένας δεν ενδιαφέρθηκε και η παραλαβή των αποσκευών θα γίνεται στον συγκεκριμμένο περιορισμένο χώρο, με τους επιβάτες να περιμένουν στην ουρά και εκτός κτιρίου, μέχρι να φθάσουν στον μοναδικό ιμάντα μεταφοράς αποσκευών.

φωτο: Οι τέντες της φωτό, είναι η ...αίθουσα αφίξεων και παραλαβής αποσκευών των επιβατών που φθάνουν με πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων. Προσωρινή λύση, αλλά το ρεζιλίκι παραμένει κυρίως για την εικόνα που αντιμετωπίζουν οι ξένοι. Πότε θα αποσυρθούν οι τέντες? Λένε μέχρι αρχές Ιουλίου, αλλά σε αυτό το έργο, ποτέ, κανένα χρονοδιάγραμμα δεν τηρήθηκε....

Κι αν κάποτε η ανάδοχος εταιρεία ισχυρίζονταν οτι δεν ήταν συνεχής η χρηματοδότηση των έργων γι αυτό εργάζονταν...νωχελικά, αυτό το πρόβλημα είχε λυθεί εδώ και μήνε. Συνέχισε όμως να εργάζεται με τους ίδιους αργούς ρυθμούς, αποδεικνύοντας οτι ελάχιστα την απασχολούσε η εξυπηρέτηση της κίνησης του αεροδρομίου.

φωτο: ...και τα έργα για τον νέο κόμβο του αεροδρομίου, είναι ακόμη σε εξέλιξη....

Και να λοιπόν που φθάνουμε στα μέσα του 2019 και ακόμη είναι σε εξέλιξη, ενα έργο που έπρεπε να είχε τελειώσει το ....2006!!! 
Είναι περήφανοι οι υπουργοί, βουλευτές όλων μετά το 2000 κυβερνήσεων και τοπικές Αρχές γι αυτή την κατάσταση του ορατού "δια γυμνού οφθαλμού" εμπαιγμού των Ηπειρωτών, κύριο στοιχείο του οποίου ήταν και παραμένει η αδιαφορία τους?
Τρέχουν σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, σπαταλούν εκατομμύρια για να προσελκύσουν τουρίστες, οι τελευταίοι έρχονται και ταλαιπωρούνται αφάνταστα για να ταξιδέψουν ή να παραλάβουν τις αποσκευές τους. Κι όλα αυτά γιατί, μια εργολαβική εταιρεία, δουλεύει με τους ρυθμούς που την βολεύουν, έστω για να ολοκληρώσει αυτό το συρρικνωμένο έργο όπως το κατάντησαν...


φωτο:...κι απο τα αεροπλάνα, οι επιβάτες είναι υποχρεωμένοι, κάτω απο οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες, να περπατήσουν αρκετά, να ανέβουν σκαλοπάτια για να φθάσουν στον χώρο των αφίξεων. Υπάρχει έλλειψη λεωφορείων μεταφοράς επιβατών στα αεροδρόμια?


Και το χειρότερο είναι το εξής: Αν και αυξήθηκαν φέτος εν μέρει οι διεθνείς πτήσεις, θα ήταν διπλάσιες, αφού υπήρχε έντονο ενδιαφέρον για περισσότερες και από νέους προορισμούς, αλλά τους εμπόδισαν τα όσα συμβαίνουν στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων και δεν θέλησαν να υποβάλλουν σε ταλαιπωρία τους επιβάτες τους. Τουλάχιστον δύο περιμένουν την ολοκλήρωση των έργων, με την ελπίδα να αρχίσουν πτήσεις απο τα τέλη Ιουλίου.
Θα επανέλθουμε όμως σε αυτό το σοβαρό θέμα, πολύ σύντομα...
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΟΥΣΗΣ - (All News Epirus)

6 Σχόλια

  1. ΚΑΛΗ ΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΑΘΛΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
    Η ΔΗΛΩΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΟΤΕ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΥΡΙΟ ΔΑΝΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΑΝΕΙΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΠΛΕΖΟΣ JOSE LUIS (joseluisloans@aol.com) (joseluisloans@gmail.com)
    Το όνομά μου είναι η Μαρία, είμαι από την Ελλάδα, έχω ψάξει για μια γνήσια εταιρεία δανείων τους τελευταίους 5 μήνες, για να αγοράσω ένα σπίτι που πήρα ήταν μια δέσμη απάτες που με έκαναν να τους εμπιστευτώ και στο τέλος της ημέρας, πήραν τα λεφτά μου χωρίς να δώσουν τίποτα σε αντάλλαγμα, όλη μου η ελπίδα χάθηκε, πήρα μπερδεμένη και απογοητευμένη, ποτέ δεν ήθελα να έχω τίποτα να κάνω με εταιρείες δανείων στο διαδίκτυο, έτσι πήγα να δανειστώ κάποια χρήματα από έναν φίλο, είπα όλα αυτά που συνέβη και είπε ότι μπορεί να με βοηθήσει, αυτό
    ξέρει μια εταιρεία δανείου που μπορεί να με βοηθήσει με οποιοδήποτε ποσό του δανείου
    που χρειάζομαι από εμένα με πολύ χαμηλό επιτόκιο 2%, ότι πήρε μόλις ένα
    δανείου από αυτούς, με διευθύνει για το πώς να υποβάλει αίτηση για το δάνειο, έκανα
    όπως μου είπε, έχω εφαρμόσει μαζί τους στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: (joseluisloans@aol.com) (joseluisloans@gmail.com), ποτέ δεν πίστευα αλλά προσπάθησα και προς μεγάλη μου έκπληξη πήρα το δάνειο μέσα σε 24 ώρες, δεν θα μπορούσα πιστεύω,
    είμαι χαρούμενος και πλούσιος πάλι και ευχαριστώ τον Θεό ότι ένα τέτοιο δάνειο
    εταιρείες όπως αυτό εξακολουθούν να υπάρχουν σε αυτές τις απάτες σε όλα τα μέρη,
    παρακαλώ συμβουλεύω όλους εκεί έξω που έχουν ανάγκη δανείου τους ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
      (joseluisloans@aol.com) (joseluisloans@gmail.com) δεν θα σας απογοητεύσουν ποτέ, και
    η ζωή σας θα αλλάξει όπως έκανε η δική μου. Καλά επικοινωνήστε (joseluisloans@aol.com) (joseluisloans@gmail.com) σήμερα και πάρτε το δάνειό σας από αυτούς, ο Θεός ευλογεί την τράπεζα της πόλης για την πραγματική προσφορά δανείου τους.
     Βεβαιωθείτε ότι έχετε επικοινωνήσει με την τράπεζα της πόλης για το δάνειο σας επειδή πήρα το δάνειό μου με επιτυχία από αυτή την εταιρεία χωρίς άγχος., Επισκεφτείτε το email τους (joseluisloans@aol.com) (joseluisloans@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΤΕ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΔΑΝΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΤΑΙΡΙΑ

    Γεια σας, αγαπητοί μου άνθρωποι, είμαι η Linda McDonald, που ζει σήμερα στο Ώστιν του Τέξας των ΗΠΑ. Είμαι τώρα χήρα με τρία παιδιά και έμεινα σε οικονομική κατάσταση τον Απρίλιο του 2018 και χρειάστηκα να αναχρηματοδοτήσω και να πληρώσω τους λογαριασμούς μου. Προσπάθησα να αναζητήσω δάνεια από διάφορες δανειοδοτικές εταιρείες τόσο ιδιωτικές όσο και εταιρικές, αλλά ποτέ με επιτυχία και οι περισσότερες τράπεζες έσβησαν την πίστωσή μου, δεν πλήρωσαν τα θύματα εκείνα που τους αποκαλούν δανειστή αυτοχρηματοδότησης είναι όλα απάτη, ό, τι θέλουν είναι χρήματα και δεν ξέρεις από αυτά ξανά το έχουν κάνει σε με δύο φορές πριν συναντήσω τον κ. David Wilson το πιο ενδιαφέρον κομμάτι είναι ότι το δάνειο μου μεταφέρθηκε σε μένα εντός 74hours γι 'αυτό θα σας συμβουλεύσει να επικοινωνήσετε με τον κ. Δαβίδ εάν ενδιαφέρεστε να λάβετε δάνειο και είστε βέβαιοι ότι μπορείτε να τον πληρώσετε στο χρόνο που μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ......... (davidwilsonloancompany4@gmail.com) Δεν υπάρχει πιστωτικός έλεγχος, δεν υπάρχει συνυπογράφος με μόνο επιτόκιο 2% και καλύτερα σχέδια αποπληρωμής εάν χρειαστεί να επικοινωνήσετε με οποιαδήποτε εταιρεία σχετικά με την εξασφάλιση δανείου χωρίς εξασφαλίσεις, επικοινωνήστε με τον κ. David Wilson σήμερα για το δάνειό σας

    Προσφέρουν κάθε είδους κατηγορίες δανείων

    Βραχυπρόθεσμο δάνειο (5_10 χρόνια)
    Μακροπρόθεσμο δάνειο (20_40)
    Μεσοπρόθεσμο δάνειο (10_20)
    Προσφέρουν δάνειο όπως
    Εγχώριο δάνειο ............., Επιχειρηματικό δάνειο ........ Χρέος .......
    Δάνειο σπουδαστών .........., Επιχειρηματικό δάνειο εκκίνησης
    Επιχειρηματικό δάνειο ......., δάνειο εταιρείας .............. κλπ
    Email .......... (davidwilsonloancompany4@gmail.com)
    Όταν πρόκειται για χρηματοπιστωτική κρίση και δάνειο, τότε ο Δαβίδ Wilson δάνειο είναι ο χρηματοοικονομικός χώρος για να πάει παρακαλώ απλά να του πω ότι η κ. Linda McDonald σας κατευθύνει Καλή τύχη ................... ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τις καλύτερες ευχές
    Για όλη τη βοήθεια που χρειάζεστε ή χρειάζεστε ένα δάνειο
    Επικοινωνήστε μόνο με το ALAIN FESTOR
    Και δεν θα απογοητευτείτε.
    Με αυτόν τον υπέροχο άνδρα ALAIN FESTOR
    Έλαβα το ποσό του δανείου 35.000 €
    δεν ήταν εύκολο, αλλά θεέ μου
    Το όνομά μου είναι ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΑΚΙΡΗΣ
    Είναι ένας άνθρωπος της καρδιάς που σέβεται πάντα τις υποχρεώσεις του.
    Είναι ο άνθρωπος του λόγου του
    Και σας ευχαριστώ πολύ για το Θεό που το βάζετε στο δρόμο μου.
    Θα τον ευχαριστώ πάντα για τα πάντα.
    Θα είμαι πάντα ευγνώμων σε αυτόν.
    Για περισσότερες πληροφορίες
    Επικοινωνήστε μαζί μου μέσω email στη διεύθυνση: giorgosbak89@gmail.com
    Ή επικοινωνήστε απευθείας με τον δανειστή: alainfestor1955@gmail.com
    Εάν δεν χρειάζεστε δάνειο
    Μπορείτε να ενημερώσετε τις οικογένειές σας, τους αδελφούς σας, τους φίλους σας.
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σε όλους, είμαι πολύ ενθουσιασμένος σήμερα. Είδα σχόλια από άτομα που είχαν ήδη λάβει δάνειο από το loancreditinstitutions00@gmail.com και μετά αποφάσισα να εγγραφώ με βάση τις συστάσεις τους. Πριν από λίγες ώρες επιβεβαίωσα συνολικά 10.000 ευρώ που είχα ζητήσει από τον δικό μου τραπεζικό λογαριασμό. Αυτά είναι πραγματικά υπέροχα νέα, και συμβουλεύω όποιον χρειάζεται πραγματικό δάνειο να υποβάλει αίτηση μέσω email: loancreditinstitutions00@gmail.com ή whatsapp της στο +393509811524...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα είμαι η κυρία Άννα με το όνομά μου και ζω στη Φινλανδία. Θα ήθελα να μιλήσω για την καλοσύνη του Θεού στη ζωή μου μετά από τόσους μήνες που προσπαθώ να πάρω ένα δάνειο στο διαδίκτυο και με απάτησαν, οπότε απελπίστηκα να αποκτήσω ένα δάνειο από έναν νόμιμο δανειστή στο Διαδίκτυο, μετά είδα ένα σχόλιο από έναν φίλο που ονομαζόταν Walter Chad και μίλησε για αυτή τη νόμιμη εταιρεία δανείου όπου πήρε το δάνειό του γρήγορα και εύκολα χωρίς κανένα άγχος, έτσι μου σύστησε μια εταιρεία που ονομάζεται Loan Credit Institutions . οπότε έκανα αίτηση για ένα ποσό δανείου ($80.000,00 USD) με χαμηλό επιτόκιο 2%, οπότε το δάνειο εγκρίθηκε και κατατέθηκε και στον τραπεζικό μου λογαριασμό. ήταν ο τρόπος με τον οποίο μπόρεσα να πάρω το δάνειό μου για να συνεχίσω να λειτουργεί η κατεστραμμένη επιχείρησή μου και επίσης να πληρώσω τους λογαριασμούς μου, γι' αυτό συμβουλεύω οποιονδήποτε ενδιαφέρεται να πάρει δάνειο γρήγορα και εύκολα να επικοινωνήσει μαζί του Για να δανειστεί εταιρεία μέσω email: (loancreditinstitutions00@gmail.com ) \ ή Whatsapp: +393509811524. για να λάβω οποιοδήποτε είδος δανείου χρειάζεστε, σας ευχαριστώ που διαβάσατε τη μεγαλύτερη μαρτυρία της ζωής μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σε όλους σε αυτό το φόρουμ, είμαι ο Usman Suleiman από την Ιορδανία Αμμάν. αλλά ζω στο Palm Harbor Florida 34682. ΗΠΑ και θέλω να χρησιμοποιήσω αυτό το μέσο για να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στα πιστωτικά ιδρύματα δανείου που εκπλήρωσαν την υπόσχεσή τους χορηγώντας μου ένα δάνειο, είχα κολλήσει σε μια οικονομική κατάσταση και έπρεπε να αναχρηματοδοτήσω και να πληρώσω επίσης τους λογαριασμούς μου ως εκκίνηση μιας επιχείρησης. Προσπάθησα να αναζητήσω δάνεια από διάφορες εταιρείες δανείων, ιδιωτικών και εταιρικών οργανισμών, αλλά ποτέ με επιτυχία, και οι περισσότερες τράπεζες απέρριψαν το αίτημά μου για πίστωση. Αλλά όπως θα το ήθελε ο Θεός, μια φίλη με το όνομα Mary Williams με σύστησε σε Δανειακά Πιστωτικά Ιδρύματα, τα οποία επίσης μου επιβεβαίωσαν ότι έλαβε επίσης ένα δάνειο από αυτά. Σε μια προσπάθεια να επιλύσω την τρέχουσα κατάστασή μου, ήρθα σε επαφή με την εταιρεία μέσω email και υποβλήθηκα στη δέουσα διαδικασία λήψης δανείου από την εταιρεία, προς μεγάλη μου έκπληξη μέσα σε 72 ώρες, όπως και η φίλη μου η Μαίρη, έλαβα επίσης ένα δάνειο $80,000,00 δολάρια Έτσι, η συμβουλή μου σε όλους όσους ή γνωρίζουν κάποιον που επιθυμεί ένα δάνειο, εάν πρέπει να επικοινωνήσετε με οποιαδήποτε εταιρεία σχετικά με την εξασφάλιση ενός δανείου στο διαδίκτυο με χαμηλό επιτόκιο 2% και καλύτερα σχέδια/χρονοδιάγραμμα αποπληρωμής, επικοινωνήστε με τα Πιστωτικά Ιδρύματα Δανείου. Εξάλλου, δεν ξέρουν ότι το κάνω αυτό, αλλά λόγω της χαράς που έχω μέσα μου, είμαι τόσο χαρούμενος και θέλω να δώσω στους ανθρώπους να μάθουν περισσότερα για αυτή τη μεγάλη εταιρεία που δίνει πραγματικά δάνεια, είναι η προσευχή μου να τους ευλογήσει ο ΘΕΟΣ περισσότερο καθώς χαρίζουν χαμόγελα στα πρόσωπα των ανθρώπων. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω email στο ( loancreditinstitutions00@gmail.com ) ή στο WhatsApp: +393509811524.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Νεότερη Παλαιότερη