Η ενημέρωση έγινε στο πλαίσιο των
εργαστηρίων δεξιοτήτων στη θεματική ενότητα “Φροντίζω το περιβάλλον” με τη
συμμετοχή 49 μαθητών και μαθητριών της Στ΄τάξης του σχολείου.
Ο κ. Φατούρος αναφέρθηκε στο έργο
των Ηνωμένων Εθνών για τους 17 στόχους ,οι οποίοι υιοθετήθηκαν το 2015 από τα
193 κράτη-μέλη του ΟΗΕ με στόχο την ευημερία της ανθρωπότητας.
Στόχος της συζήτησης με τους μαθητές
ήταν ο τρόπος που μπορεί να συμβάλλει ο καθένας ξεχωριστά και όλοι μαζί στην
τελική υλοποίησή τους μέχρι το 2030.Οι καλά ενημερωμένοι μαθητές έκαναν
συγκεκριμένες προτάσεις για το πως ο κόσμος μπορεί να γίνει καλύτερος σε
τοπικό,εθνικό και διεθνές επίπεδο.
Η Διευθύντρια του 5ου Δ.Σχ. κ.
Μπαρτζώκα Π. συγχαίρει την πρωτοβουλία των συναδέλφων κ. Κοκκίνη Θ. και κ.
Στάικου Α. και ευχαριστεί τον κ. Φατούρο για την αποδοχή της πρόσκλησης. Κίνηση
η οποία βοηθά στην εξωστρέφεια του σχολείου, αλλά και στην εκ βάθος ενημέρωση
των πραγματικών προβλημάτων της βιώσιμης ανάπτυξης.