Με κορονοϊό διαγνώστηκε ο Ευάγγελος Βενιζέλος και λίγο μετά το μεσημέρι μετέβη στο νοσοκομείο "Σωτηρία" καθώς κρίθηκαν απαραίτητες σχετικές εργαστηριακές εξετάσεις, λόγω επίμονου βήχα. Ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ παραμένει σε απλή κλίνη και παρουσιάζει ήπια συμπτώματα κι όταν ολοκληρωθεί ο έλεγχος αναμένεται να αποχωρήσει για το σπίτι του.
Tags
ΕΛΛΑΔΑ
