
Συνάντηση με στελέχη των
Οικολόγων Πράσινων είχε σήμερα ο δήμαρχος Ιωαννίνων Μωυσής Ελισάφ. Στη
συνάντηση παραβρέθηκαν ο τομεάρχης περιβάλλοντος Κωνσταντίνος Βλαχόπουλος και ο
Οργανωτικός Γραμματέας Μεσογειακού Δικτύου των Ευρωπαίων Πράσινων Δομήνικος Χρυσίδης
καθώς επίσης και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Δημήτρης Παπαγεωργίου.
Η συζήτηση επικεντρώθηκε
στην κλιματική ουδετερότητα της πόλης των Ιωαννίνων, τις προκλήσεις της
περιοχής σε θέματα κινητικότητας και τις δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης.
Ο δίαυλος συνεργασίας θα
είναι συνεχής με σκοπό την ανταλλαγή καλών πρακτικών και την οργάνωση
εκδηλώσεων με άλλους δήμους στο πλαίσιο του Μεσογειακού Δικτύου.
Tags
ΗΠΕΙΡΟΣ