Σε διήμερη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα και αφορούσε στην ανάδειξη προοπτικών ένταξης των προσφύγων συμμετείχε ο Δήμος Ιωαννιτών.
Το κεντρικό θέμα της
εκδήλωσης ήταν «Χτίζοντας γέφυρες
για την απασχόληση στην ελληνική περιφέρεια».
Ο Δήμος Ιωαννιτών
εκπροσωπήθηκε από τον αντιδήμαρχο Παιδείας και πρόεδρο του ΣΕΜΠ Γιάννη Αϊβατίδη και την αντιδήμαρχο Κοινωνικής και Μεταναστευτικής πολιτικής Χριστίνα
Κωτσαντή καθώς και υπηρεσιακούς παράγοντες.
Η αντιπροσωπεία του Δήμου παρουσίασε
το έργο του στον τομέα της απασχολησιμότητας στο ''Panel Discussion 2 Οι Δήμοι του Δικτύου Πόλεων μοιράζονται
καλές πρακτικές απασχόλησης''.
Το διήμερο συνέβαλε σημαντικά στη διασύνδεση, την ανταλλαγή
απόψεων και την συνεργασία με τις άλλες πόλεις που συμμετέχουν στο δίκτυο.
