allnews-epirus

ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΚΙΤΣΑΝΟΥ : Αποχωρεί απο την ΕΙΝΗ μετά απο 32 χρόνια προσφοράς!!!

 Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους συνεργαστήκαμε όλα αυτά τα χρόνια, τους συναδέλφους ιατρούς, Νοσηλευτές, Διοικητικούς από όλα τα νοσοκομεία και τα Κέντρα Υγείας της Ηπείρου και Λευκάδας, τους συναδέλφους των διοικήσεων της  ΟΕΝΓΕ όλων αυτών των ετών, τις εκάστοτε Διοικήσεις των νοσοκομείων,  τα ΜΜΕ καθώς και όσους στάθηκαν αρωγοί στην προσπάθεια που κάναμε να σταθεί όρθιο το Δημόσιο Σύστημα Υγείας σε πολύ δύσκολες εποχές και τελευταία και σε συνθήκες covid. 

Όλα αυτά τα χρόνια της Ιατρικής, κοινωνικής, πολιτικής προσωπικής μου πορείας έβαλα τα δυνατά μου και προσπάθησα έτσι  ώστε οι συνάδελφοι μου (εργαζόμενοι στο χώρο της υγείας) να νοιώθουν ότι υπάρχει κάποιος ο οποίος ενδιαφέρεται για τα προβλήματα που αντιμετώπιζε και αντιμετωπίζει ο κλάδος μέχρι σήμερα.

Πέρα από τον προσωπικό απολογισμό και τις ευχαριστίες που οφείλω πρέπει να επιστήσω την προσοχή όλων στην παρούσα συνθήκη, αναφορικά με την προσπάθεια των κυβερνώντων να υποβαθμίσουν την παροχή Δημόσιας Υγείας. 

Δεσμεύομαι να μην σταματήσω να διεκδικώ ποιοτική και αξιοπρεπή δωρεάν δημόσια υγεία για όλους τους συμπολίτες μας, ειδικότερα για τις πιο ευάλωτες ομάδες εξ αυτών καθώς είναι αυτοί που θα βιώσουν τα μεγαλύτερα προβλήματα

Επι 37 έτη σύνδεσα την ζωή μου χαρές, λύπες, επιτυχίες, εμπόδια, δυσκολίες αλλά και ικανοποίηση και περηφάνια για όλα όσα πετύχαμε:

 για τους εργαζόμενους στην υγεία

  • Καλύτερες συνθήκες εργασίας
  • Αξιοπρεπείς μισθούς
  • Καλύτερη εκπαίδευση των ειδικευόμενων και των φοιτητών.

και για τους πολίτες καλύτερη πρόσβαση και εξυπηρέτηση στο πολύτιμο αγαθό που λέγεται υγεία.

Κλείνω αυτό τον κύκλο της Νοσοκομειακής μου καριέρας και συνεχίζω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου ως ιατρός στο ιδιωτικό μου ιατρείο και θα συνεχίζω να αγωνίζομαι από οποίο μετερίζι βρίσκομαι για ένα Δημόσιο Σύστημα Υγείας στο οποίο οι πολίτες θα μπορούν να προστρέχουν για υπηρεσίες υγείας.

Συνεχίζω να αγωνίζομαι και ως ενεργό μέλος του Ιατρικού συλλόγου Ιωαννίνων και από τη θέση της περιφερειακής συμβούλου στην Περιφέρεια Ιωαννίνων για ότι κατακτήσαμε με αγώνες, να συνεχίζουν να υπάρχουν και να βελτιώνονται!!

Η απερχόμενη Πρόεδρος της ΕΙΝΗ

ΚΙΤΣΑΝΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη