Έφυγε απο την ζωή ο Γ. Πλεύρης δ/ντης του 1ου Γυμνασίου

  
Έφυγε απο την ζωή ο Γιώργος Πλεύρης, διευθυντής του 1ου Γυμνασίου Ιωαννίνων. Η ΕΛΜΕ Ιωαννίνων στην συλλυπητήρια ανακοίνωσή της τονίζει:

 ” Η ΕΛΜΕ Ιωαννίνων εκφράζει τη βαθιά της λύπη για τον αδόκητο θάνατο του συναδέλφου Πλεύρη Γεωργίου, διευθυντή του 1ου Γυμνασίου Ιωαννίνων. Αγαπητός σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, ο Γιώργος ήταν ένας εξαιρετικός συνάδελφος που άφησε το δικό του στίγμα στον χώρο της εκπαίδευσης.

    Ειλικρινά συλλυπητήρια στην οικογένειά του, στους οικείους του και στη σχολική κοινότητα του 1ου Γυμνασίου Ιωαννίνων.”

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη