allnews-epirus

Μ. Τζούφη: Άμεση λύση για τους μαθητές-αθλητές που θα συμμετάσχουν στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Κωπηλασίας

Επίκαιρη ερώτηση προς τον υπουργό Παιδείας

Ειδική ρύθμιση για τους μαθητές-αθλητές που θα συμμετάσχουν στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Κωπηλασίας Εφήβων-Νεανίδων ζητά η Μερόπη Τζούφη, καλώντας τον υπουργό Παιδείας να προχωρήσει σε ειδική ρύθμιση.

Όπως αναφέρει σε επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή, οι μαθητές-αθλητές αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τη συμμετοχή τους στους αγώνες, καθώς συμπίπτουν με τις προαγωγικές/απολυτήριες εξετάσεις και τις Πανελλήνιες εξετάσεις. Συνεπώς, είτε θα χάσουν τις εξετάσεις είτε τους αγώνες.

Στο πλαίσιο αυτό, η βουλευτής της Νέας Αριστερά καλεί τον Κυριάκο Πιερρακάκη να προχωρήσει σε ρύθμιση που θα επιτρέπει στους μαθητές να αγωνιστούν και να συμμετάσχουν στις εξετάσεις.

1 Σχόλια

  1. γεια σε όλους
    Ευχαριστώ τον Θεό που επανέφερε τον CHARLY KERKIR στο δρόμο μου.
    Για όλες τις οικονομικές σας ανάγκες ή αν είστε σε οικονομική δυσκολία, απλά επικοινωνήστε με αυτό το υπέροχο CHARLY KERKIR και θα μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι. Αυτός ο άνθρωπος μόλις με βοήθησε με ένα μικρό ποσό των 50.000 € και αυτό μου αρκεί.
    Είναι άνθρωπος της καρδιάς, χάρη σε αυτόν τον υπέροχο άνθρωπο μπόρεσα να αυξήσω το βιοτικό μου επίπεδο και το χρέος μου.
    Είμαι αγρότης.
    Εάν χρειάζεστε ένα μικρό δάνειο, επικοινωνήστε μαζί τους και δεν θα απογοητευτείτε.
    Email: charlykerkir@gmail.com

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Νεότερη Παλαιότερη