allnews-epirus

Στο δήμαρχο μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ελεούσας - Ενισχύθηκε η υπαίθρια δανειστικής βιβλιοθήκης

 

Με παιδικές φωνές γέμισε το πρωί της Πέμπτης (13/06/2024) το Δημαρχείο Ζίτσας στην Ελεούσα με αφορμή την επίσκεψη μαθητών της Δ΄ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ελεούσας.

Οι 20 μαθητές συνοδευόμενοι από τον εκπαιδευτικό τους Βασίλη Παύλου, συναντήθηκαν με το δήμαρχο Μιχάλη Πλιάκο στο γραφείο του και είχαν μαζί του μια ευχάριστη ενημερωτική συζήτηση.

Τα ζητήματα που έθεσαν οι μικροί μαθητές στο δήμαρχο αφορούν στη διοικητική οργάνωση του Δήμου, στους τομείς αρμοδιοτήτων των υπηρεσιών του, στη διαχείριση των προβλημάτων που προκύπτουν καθώς και σε θέματα αθλητικών υποδομών.

Ο δήμαρχος απάντησε με αμεσότητα και τρόπο κατανοητό στις ερωτήσεις και τους προβληματισμούς των μαθητών και τους προέτρεψε  να μάθουν να ενεργούν ως υπεύθυνοι πολίτες διεκδικώντας τα δικαιώματά τους και εφαρμόζοντας ταυτόχρονα τις υποχρεώσεις τους. «Όλοι μας πρέπει να ενεργούμε ως υπεύθυνοι πολίτες προστατεύοντας τους κοινόχρηστους χώρους, (σχολικές αυλές, παιδικές χαρές, αθλητικές υποδομές, πλατείες) που κινούμαστε και χρησιμοποιούμε γιατί όταν προκαλούμε φθορές είναι σε βάρος μας» τόνισε ο δήμαρχος.

  

Στη συνέχεια οι μαθητές επισκέφθηκαν την υπαίθρια δανειστική βιβλιοθήκη η οποία τοποθετήθηκε πρόσφατα στην πλατεία Δημαρχείου με πρωτοβουλία του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του  2ου Δημοτικού Σχολείου Ελεούσας και με τον πρόεδρο και τα μέλη του Συλλόγου ενίσχυσαν τη βιβλιοθήκη με βιβλία που δώρισε ο δήμαρχος.

Η υπαίθρια δανειστική βιβλιοθήκη είναι μια πρωτότυπη πρωτοβουλία την οποία στηρίζει η Δημοτική Αρχή Ζίτσας καθώς η δημιουργία και λειτουργία της βασίζεται στην ελεύθερη και προσωπική ευθύνη των πολιτών και ταυτόχρονα ενισχύει την καλλιέργεια της ανάγνωσης και τη διάδοση του βιβλίου. Οι ενδιαφερόμενοι ανεξαρτήτου ηλικίας μπορούν να «πάρουν όποιο βιβλίο τους αρέσει και να φέρουν ένα βιβλίο που δεν χρειάζονται πια», όπως τους προτρέπει το μήνυμα που είναι γραμμένο στην καλαίσθητη κατασκευή που φυλάσσονται τα βιβλία.

  

  

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη