Υπολειτουργούν οι αστικές συγκοινωνίες τον Ιούλιο και τον
Αύγουστο στα Γιάννινα και ο λόγος είναι απλός. Το Αστικό ΚΤΕΛ Ιωαννίνων,
λειτουργεί με την λογική του Αστικού ΚΤΕΛ Πανεπιστημίου. Κλείνει το
Πανεπιστήμιο για τις θερινές διακοπές, αποσύρονται στο γκαράζ τα λεωφορεία. Τι
γίνεται για την εξυπηρέτηση των Γιαννιωτών?
Λεωφορεία κάθε μισή ώρα στην καλύτερη περίπτωση στις κεντρικές γραμμές της
πόλης, την Κυριακή κανένα δρομολόγιο και το Σάββατο μετά το μεσημέρι κάθε..μια
ωρα. Κι αυτό το ονομάζουν αστική συγκοινωνία…Θα λέγαμε ότι,αφού οι
λεωφορειούχοι ενδιαφέρονται μόνο για τις γραμμές του Πανεπιστημίου, (όπου η
κίνηση είναι πράγματι μεγάλη), να αναλάβει ο Δήμος την συγκοινωνία εντός πόλης
με το ίδιο εισιτήριο. Θα μου πείτε ότι χρειάζεται λεωφορεία. Ίδια με τα
μεταχειρισμένα από την Γερμανία που έχει το ΚΤΕΛ με 100.000 ευρώ ο Δήμος μπορεί
να αγοράσει, τουλάχιστον 15 -20 και να τα αποσβέσει σε 2 μήνες. Θα μου πείτε
τώρα, ότι αυτά τα σκέφτονται σε άλλους Δήμους και όχι στα Γιάννινα.. Συμφωνούμε.
Αλλά οι ντόπιοι λεωφορειούχοι, πότε θα αντιληφθούν το συμφέρον τους που είναι
να περνούν τα λεωφορεία από τις στάσεις ανα 10 λεπτά, ώστε οι συμπολίτες να
χρησιμοποιούν τα λεωφορεία και να μη κινούνται με τα δικά τους αυτοκίνητα στην
πόλη, γιατί και ασύμφορα είναι αλλά και ταλαιπωρούνται αναζητώντας θέσεις
πάρκινγκ? Για να το κάνουν αυτό
χρειάζεται επιπλέον ακρίβεια στα ωράρια των δρομολογίων, κάτι που σήμερα
θεωρείται απίθανο….Να ελπίζουμε ότι για τον χειμώνα το Αστικό ΚΤΕΛ θα οργανωθεί
καλύτερα και για το δικό του όφελος τελικά?
Λ.Σ
Πάλι
για το Αστικό ΚΤΕΛ…Σε περίπου 15 στάσεις έχουν τοποθετηθεί εδώ και μήνες,
ηλεκτρονικές πινακίδες ενημέρωσης των πολιτών για την ακριβή ώρα διέλευσης του
λεωφορείου, ώστε να μη …περιμένουν άδικα και αν βιάζονται να παίρνουν ταξι.
Πότε θα λειτουργήσουν επιτέλους? Υπήρχε πρόβλημα με το ηλεκτρικό ρεύμα, αλλά
στην περίπτωση αυτή δεν θα μπορούσε να δώσει λύση ο Δήμος?
Λ.Σ
Εδώ και μήνες, ολοκληρώθηκαν στη Γρηγορίου Λαμπράκη κάποια
έργα αποχέτευσης, αλλά ο εργολάβος, άφησε πίσω του σοβαρές ανοικτές πληγές που
κρύβουν τεράστιους κινδύνους για πεζούς και οδηγούς. Από τη Μ. Αλεξάνδρου στη
Γρ. Λαμπράκη, οδηγεί μια ανηφόρα, ίσως η πλέον δύσκολη και επικίνδυνη της πόλης,
που τη χρησιμοποιούν καθημερινά εκατοντάδες αυτοκίνητα. Πάνω σε αυτή την
ανηφορα ο εργολάβος άφησε μια ανοικτή τρύπα εξαιρετικά επικίνδυνη και κάποιοι
καλοί άνθρωποι –πιθανά και θύματά της οδηγοί-, τοποθετησαν κολωνάκια για να την
εντοπίζουν οι οδηγοί. Φθάνονατς στην κορυφή της ανηφόρας, ακριβώς στο σημείο
που στρίβουν τα αυτοκίνητα δεξιά για την Πασσαρώνος και αριστερά για τη Γρ.
Λαμπράκης, ο εργολάβος άφησε ανοικτή μια λακούβα μεγάλη και ταυτόχρονα πέταξε
το υπόλοιπο τσιμέντο μπετονιέρας δημιουργώντας ένα λοφάκι. Επίσης προς την Γρ
Λαμπράκη, το χαντάκι που άνοιξε για να τοποθετήσει τους σωλήνες, το έκλεισε με
χώμα, χωρίς να ρίξει την άσφαλτο που είχε αφαιρέσει για το έργο. Ερώτημα απλό. Η ΔΕΥΑΙ, ή όποια άλλη αρμόδια Υπηρεσία
του Δήμου, το παρέλαβε το έργο με επιθεώρησή του ή με βάση έγγραφα που
προσκόμισε στα γραφεία τους ο εργολάβος? Να περιμένουμε απάντηση? Θα προτιμούσαμε
άμεση αποκατάσταση των ζημιών τώρα που ο καιρός το επιτρέπει…
Γ.Κ
Επανερχόμαστε στις διαγγραμμίσεις των δρόμων και κυρίως στις
διαβάσεις πεζών. Σε λίγες μέρες ανοίγουν τα σχολεία και οι διαβάσεις πεζών έξω από
τα σχολεία έχουν προ πολλού εξαφανιστεί. Τόσο έχει επηρεαστεί ο Δήμος από την
οικονομική κρίση που δεν έχει λίγα δοχεία λευκό και κίτρινο χρώμα για να
ανανεωθεί το χρώμα τουλάχιστον στις διαβάσεις πεζών?, Αφήστε τους δρόμους της πόλης
που θυμίζουν 10ετία του ’50 χωρίς ίχνος διαγραμμίσεων. Αν λοιπόν έχει έλλειψη χρώματος
λόγω οικονομικής κρίσης να μας το πεί και αναλαμβάνουμε εμείς να κάνουμε έρανο
για να βαφτούν τουλάχιστον οι διαβάσεις έξω από τα σχολεία…
Γ.Κ
Tags
ΣΤΡΑΒΑ &ΑΝΑΠΟΔΑ